השוק

קנזון תמזג לתוך החברה את קרנות הנדל"ן של אולדר

קנזון היא שלד בורסאי והיא תמזג לתוטכה את קרנות הנדל"ן של אולדר שמנהלות היום 2,000 דירות בהיקף כספי כולל של 600 מיליון דולר בעיקר בארה"ב; אולדר מנוהלת על ידי בכירי האוצר לשעבר אמיר חלדי וצבי חלמיש
ניצן כהן | 
צבי חלמיש (צילום באדיבות החברה)
השלד הבורסאי קנזון ימזג לתוכו את פעילות הנדל"ן של אולדר. במסגרת הסכם בין בעלי המניות של אולדר לקנזון סוכם שבעליה של אולדר יעבירו את מרבית פעילותם העסקית לתוך קנזון, ובתמורה תקצה להם קנזון מניות. על פי תנאי העיסקה, יוקצו לבעלי אולדר מניות שיהוו כ-73% ממניות קנזון, וכן כתבי אופציה למימוש במחיר ההקצאה המהווים כ-5% ממניות החברה. יצוין, כי עיסקת המיזוג בין קנזון לאולדר כפופה לחתימת הסכם מחייב ולתנאים מתלים נוספים, לרבות אישור האסיפה הכללית של בעלי מניות קנזון.
אולדר קפיטל הוקמה בשנת 2012, ומשרדיה הראשיים ממוקמים בניו-יורק. החברה מתמחה בניהול קרנות ותאגידים המבצעים השקעות נדל"ן, ומאז הקמתה ניהלה עיסקאות בהיקף מצטבר של כ-4,000 יחידות דיור להשכרה ובסכום השקעה מצטבר של כמיליארד דולר. נכון להיום, אולדר מנהלת קרנות ותאגידים המחזיקים כ-2,000 יחידות דיור, בשווי כולל של כ-600 מיליון דולר.  

כסדר גודל כללי יצויין כי אולדר מעריכה את סך ההכנסות בשנת 2022 מפעילות שוטפת, דמי ייזום ודמי הצלחה (לא כולל שערוכים) בסביבות 10 מיליון דולר ארה"ב.
הנכסים המנוהלים על ידי אולדר ממוקמים בעיקר במספר ערים מרכזיות במזרח ארה"ב (בעיקר ניו-יורק, מרילנד (וושינגטון), טמפה (פלורידה) ועוד) וכן היא מחזיקה החזקה מהותית בתאגיד המפעיל כ-300 יחידות דיור להשכרה קצרת טווח באזורי ביקוש בארה"ב. נכסי החברה הם בעיקר נכסי השכרה מסוג Multi Family ו- וכן מספר מוטלים לאירוח. בנוסף, לחברה פרויקט BOT לפיתוח אזור תיירות ובילוי בחוף הים של העיר ניו יורק, מספר פרויקטים ליזמות מגורים בארה"ב בהיקף של עשרות אלפי מ"ר ו-8 פרויקטי מגורים בפורטוגל.
הקרנות ותאגידי ההשקעה שמנהלת אולדר מבצעים לרוב עיסקאות בנכסים המוגדרים כ-Class B, כאשר היקף כל עיסקת רכישה נע בין 15 ל-50 מיליון דולר, ותקופת ההחזקה של השבחת כל נכס עד למימושו אורכת לרוב בין 2 ל-5 שנים. בנוסף להשקעות של הקרנות והתאגידים המנוהלים בנכסים עצמם, מנהלת אולדר לעיתים גם עיסקאות של הקצאת חוב לבעלי נכסים תמורת ריבית וזכויות בנכסים.
יו"ר אולדר הוא יונה במברגר, העובד בחברה מאז הקמתה, והמנכ"לים המשותפים שלה הם אמיר חלדי וצבי חלמיש, שכיהן בעברו כ-15 שנים בשורה של תפקידים בכירים במשרד האוצר, לרבות סגן החשב הכללי וראש המשלחת הכלכלית בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה