השוק

הריבית שוב מזנקת, טדי שגיא נחשף ודרמה בשוק המט"ח

בנק ישראל לא עוצר ומעלה את הריבית ב-0.5% ל-4.25%, חוזה השכירות עם השוכר המיועד נחשף לראשונה: אם יש לכם 70 אלף שקל מיותרים בחודש, אולי גם אתם תוכלו להיכנס לווילת הפאר שרכש טדי שגיא, גורם אנונימי חזק מוכר דולרים וגורם לסערה וגם: איילה חסון תעזוב את רשת 13? אלו הידיעות שעשו את השבוע ב-ice
מערכת ice |  4
פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בנק ישראל אישר: כלל קיבלה היתר לשלוט ב-MAX: אחרי האישור של רשות התחרות, גם הנגיד אמיר ירון והמפקח על הבנקים העניקו היתר שליטה לחברת כלל על חברת האשראי שהייתה לאומי קארד לשעבר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק ישראל לא עוצר: מעלה את הריבית ב-0.5% ל-4.25%: בנק ישראל מגיב לאינפלציה שחוזרת להרים ראש ולביצועי הכלכלה המקומית שעדיין חמים מידי ומעלה את הריבית ב-0.5% ל-4.25%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה בשוק המט"ח: גורם אנונימי חזק מוכר דולרים: "יד חזקה" ומוזרה נכנסה בשעה האחרונה לשוק המט"ח וספגה את כל עליית הדולר; לא ברור מי השחקן אבל פעילים בשוק אמרו ל-ice שמדובר באירוע נדיר. מבנק ישראל נמסר: "אין תגובה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
טדי שגיא נחשף: כמה יעלה לכם לגור בבית החלומות שלו? חוזה השכירות עם השוכר המיועד נחשף לראשונה: אם יש לכם 70 אלף שקל מיותרים בחודש, אולי גם אתם תוכלו להיכנס לווילת הפאר שרכש טדי שגיא ב-100 מיליון שקל. השוכר שבמו"מ: איש העסקים בן ה-28 נאור ברוך המוכר מעולם הקריפטו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
החלטתם להוציא את הכסף שלכם מישראל? כך תעשו זאת: נראה שתנועת ההון כרגע בישראל היא בכיוון אחד - החוצה; כמעט כל הבנקים הזרים מחזיקים בנציגויות בישראל והם רוצים את הכסף הישראלי אצלם; אז איך פותחים חשבון בנק בחו"ל ומה צריך לדעת לפני שפותחים חשבון כזה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
נגיד בנק ישראל: החקיקה נגד הבנקים תפגע בחלשים בחברה: פרופ' אמיר ירון, נגיד בנק ישראל אמר הערב בשיחה עם ice כי לא רואים עלייה מובהקת ברמת הסיכון של הכלכלה המקומית אבל עדיין מוקדם לנתח את הדברים; ירון הוסיף כי החקיקה נגד הבנקים תזיק לכלכלה, תייקר את האשראי ותדיר אוכלוסיות חלשות מהמערכת, ומה יש לו להגיד על התקציב ועל שר האוצר סמוטריץ'? | ריאיון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
איילה חסון בדרך החוצה מרשת 13? זה הערוץ אליו תעבור: העיתונאית הוותיקה במשא ומתן עם כאן 11 לגבי מעבר, כאשר שם היא עשויה להגיש תכנית בסגנון פופוליטיקה והמגעים כך אושר ל-ice מתקיימים כבר מספר חודשים ולאחרונה צברו תאוצה עם השינויים הצפויים ברצועה בה היא מגישה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מעלים מחירים החרדים דורשים עוד ועוד כמו שרה העברינית המ (ל"ת)
    שר 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ‏אתה גורם לפעולה ההפוכה שים את המפתחות ולך הביתה גרם תה
    ץ 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ‏אתה גורם לפעולה ההפוכה שים את המפתחות ולך הביתה גרמתה ‏מספיק נזק לחלשים לך הביתה לך
    סגור
  • 2.
    אין רחמים על מעמד הביניים יש רחמים רק על...
    אמית 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הנגיד הזה
    סגור
  • 1.
    הרסת את האנושות
    חסוייה 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חלאותתתתתת
    סגור