השוק

מסיימים חזק: נייס מדווחת על צמיחה של 26% בהכנסות מענן

נייס מסכמת את שנת 2022 ומציגה דו"חות שעוקפות אפילו את התחזיות. ההכנסות של החברה מענן צמחו ב-26% ברבעון הרביעי וזה לא הנתון המעודד היחיד
מערכת ice | 
נייס (צילום ויקיפדיה, pixabay)
נייס מסכמת את שנת 2022 ומדווחת על סיום חזק לשנת 2022 עם צמיחה של 26% בהכנסות מענן ברבעון הרביעי (הכנסות של 358.9 מיליון דולר). בפרסום התוצאות לרבעון הרביעי שפרסמה נייס היום (חמישי) ניתן לראות כי סך ההכנסות השנתיות צמחו ב-14% (2,204.1 מיליון דולר), מעל התחזיות. הרווח השנתי למנייה בדילול מלא (Non-GAAP) צמח ב-17% (7.62 דולר למנייה), מעל הציפיות.
בחברה מתכננים להאיץ את תוכנית הרכישה החוזרת של מניות בסך 250 מיליון דולר שעליה הוכרז ברבעון הקודם, ולממשה במלואה בשנת 2023. בשנת 2023 בנייס צופים להכנסה שנתית בענן בגובה של 25%-22%.

"שנת 2022 הייתה עוד שנה של פריצות דרך לנייס, עם תוצאות חזקות ברבעון הרביעי וביצועים שנתיים מעל התחזיות עם צמיחה בסך ההכנסות השנתיות של 14% בנטרול הפרשי מטבע וצמיחה של 17% ברווח למניה. תוצאות מצוינות אלו, יחד עם המשך שיפור ברווחיות, תזרים מזומנים חזק, ומאזן איתן, ממצבים את נייס כמובילת שוק עם מומנטום להמשך צמיחה, והגדלת הרווחיות תוך חיזוק העמדה התחרותית של נייס והרחבת הפער ביננו לבין המתחרים שלנו", אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס.
"אנו נמצאים בעמדה תחרותית חזקה בכל ההיבטים, תפעולית, פיננסית, וגם בהשקעה בחדשנות. שילוב זה מייצר עבורנו הזדמנויות צמיחה משמעותיות בשווקים גדולים ומתרחבים. הזדמנויות אלו כוללות הרחבת פעילות הענן בשוק האנטרפרייז, שרובו טרם אימץ טכנולוגיות ענן, האצת הביקוש לפלטפורמה כסטנדרט חדש, ביקוש גובר לפתרונות מבוססי בינה מלאכותית וניצול הזדמנויות בסביבה התחרותית שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה