השוק

Qlik משיקה פתרון בינה פעילה להפקת ערך עסקי מנתונים בזמן אמת

פלטפורמת ה-Active Intelligence של קליק ישראל תוצג בכנס ה-BI והדאטה השנתי של החברה בשבוע הבא ובו חידושים נוספים על פלטפורמת הענן (SaaS) 
מערכת ice | 
עמית סיון מנכל קליק ישראל (צילום רן ברגמן)
הכנס השנתי של Qlik Israel (קליק ישראל) חברת ה-BI הגדולה בארץ, יעסוק השנה בדרכים החדשות שארגונים צריכים לאמץ כדי להתמודד עם תחרות וחוסר וודאות ויציג כלים חדשניים לניתוח נתונים מהיר ואפקטיבי ליצירת ערך עסקי מהדאטה הארגוני.
בכנס שיתקיים ב-1 למרץ בראשל"צ תיחשף פלטפורמת ה-Active Intelligence החדשנית של Qlik, המכילה כלי דאטה להעברת נתונים לענן בטכנולוגיית CDC ב-Real Time ובניית מחסני ואגמי נתונים, בשילוב כלי BI לביצוע ניתוח מתקדם של נתונים, תוך יכולות חיזוי עתידי של מגמות והפיכת תובנות לפעולות אוטומטיות בזמן אמת. המטרה המרכזית היא לאפשר לעסקים להתייעל ולהיות רווחיים יותר, מתוך קבלת החלטות מושכלות מבוססות נתונים.

הכנס השנתי של Qlik מושך אליו מאות משתתפים מדי שנה, בהם לקוחות הארגון וכן מנכ"לי חברות, סמנכ"לים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי IT, מנהלי BI ודאטה ומקבלי החלטות, הפועלים בחזית העשייה בתחום.
חברת Qlik ישראל, מקבוצת חילן, היא הנציגה הבלעדית של חברת ה-BI והדאטה הגלובלית ,Qlik  מיישמת פתרונות בינה עסקית ואנליטיקה בלמעלה מ-1,400 חברות וארגונים בישראל מכל המגזרים. החברה מדורגת על ידי חברת המחקר STKI כמובילת שוק ה- BI והאנליטיקה מזה 11 שנים ברציפות.
השנה הכריזה Qlik על כוונתה לרכוש את חברת Talend, המתמחה בהעברת מידע בזמן אמת בסביבות ענן מורכבות. מדובר במהלך דרמטי, המציב את Qlik בשורה אחת עם חברות שירותי ענן, ומאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרון מקצה לקצה, על מנת לטפל במידע הארגוני באופן המיטבי, ולממש את כל הפוטנציאל העסקי שלהם.
עמית סיוון, מנכ"ל Qlik Israel יציג את חזון החברה ל-2023 וינתח את המגמות העולמיות המשמעותיות ביותר בתחומי ה-BI והדאטה, המשפיעות כיום על התנהלות ארגונים. מומחי Qlik יבצעו דמו חי על ה- Active Intelligence ועל פלטפורמת Qlik Data Integration- להעברת Big Data לענן בזמן אמת ממגוון רחב של מקורות ולבניית מחסני ואגמי נתונים באוטומציה מלאה. שתי הפלטפורמות הופכות את Qlik לחברה היחידה המתמחה בפתרון אינטגרציה וניתוח נתונים מקצה לקצה.
עוד בכנס - הצגת מגוון פתרונות נוספים בעולמות ה-BIG Data וה-Real Time, סקירה של חברת המחקר STKI על המסע של ארגונים להיות Data Driven והצגת דוגמאות לשימושים אפקטיביים ב-  Qlik של לקוחות מכל מגזרי המשק, בהם: בנק הפועלים, סודה סטרים, UPS, Stempli  וקבוצת זוגלובק.
אומר עמית סיוון, מנכ"ל Qlik Israel: "אנו שמחים לחדש את מסורת הכנסים השנתיים שלנו ולציין 20 שנות מצוינות ומובילות בתחום ה-BI בישראל. הבשורה העיקרית בכנס היא חשיפת היכולות החדשות של הפתרון והרחבתן בתוך עולמות האנליטיקה וה-Data Integration. היכולת לספק למשתמשי קצה מערכות שיאפשרו להם לתפקד בצורה עסקית טובה יותר, מהירה יותר ולכן גם יעילה יותר, היא הכרחית מבחינתנו. מערכות שלא רק מאפשרות את איסוף הדאטה, ניתוחו והצגתו באופן ברור ובהיר, אלא גם מספקות כלים המייצרים תגובה מיידית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה