השוק

רעידת אדמה בישראל, מתחרה חדשה לאיקאה ורמי לוי בעסקת ענק

אחרי הנזק האדיר בטורקיה וממדי האסון גם במדינות השכנות, גם לישראל הגיעה הפניקה, רשת רהיטים חדשה מטורקיה מגיעה לישראל, רמי לוי רוכש 50% מחברת תעופה חדשה וגם: העסקה של עידן עופר. ידיעות השבוע ב-ice

כפיר אדר | 
איקאה (צילום ויקיפדיה/עמוס מרון)
עידן עופר משלים את מכירת בז"ן: מכר את יתרת המניות ב-220 מיליון שקל: החברה לישראל שבשליטת איש העסקים עידן עופר השלימה היום את מכירת מלוא המניות של בבתי הזיקוק; הרוכשים הם משקיעים מוסדיים שהחזיקו באופציה שניתנה להם לפני כשנה וחצי; המכירה תניב לחברה לישראל 220 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי במהלך משוגע: זו החברה החדשה שישראייר תרכוש: ישראייר חתמה על הסכם לרכישת 50% מחברת Bird Aviation הקפריסאית בסכום של 6.3 מיליון אירו בסך הכל. איך תעבוד העסקה החדשה? לידיעה המלאה לחצו כאן.

HOT מרחיבה את הפעילות הקמעונאית ומכריזה על רכישת red: קבוצת HOT מכריזה על רכישת חלקה של FOX בבעלות רשת מוצרי הסלולר red, בכך הקבוצה תהפוך לבעלת השליטה המלאה של הרשת. "זוהי אבן דרך משמעותית" כתבה המנכ"לית טל גרנות גולדשטיין באיגרת ששלחה לעובדים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירוג מניות הביטוח: זו המניה שהניבה את התשואה הטובה ביותר: מניות הביטוח עברו חודש טוב. אבל העליות הלכו והתמתנו במחצית השנייה של החודש; את התשואות הטובות ביותר הניבו החברות שנשענות יותר על עסקי הליבה מאשר על השקעות בשוק ההון וזאת בשל העלייה בפרמיית הסיכון של הכלכלה המקומית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
נבחרת הכלכלנים: התחזית הדרמטית על עליות הריבית: נבחרת הכלכלנים חלוקה על החלטת הפד הבאה לגבי העלאת הריבית בארה"ב, אם תהיה בכלל ואם כן בכמה. השפעה שיכולה להיות מכרעת גם החלטת נגיד בנק ישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
איקאה? זו ענקית הריהוט החדשה שנוחתת בישראל: הענקית השבדית צריכה להילחץ? יצרנית הרהיטים הטורקית הבינלאומית דוטאש עשתה גם היא לאחרונה עלייה לישראל. סניף ראשון של המותג נפתח בראשון לציון ומשתרע על שטח של 1,000 מ"ר על פני שלוש קומות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה ברמת גן: אלפי עובדים בסכנה ומפונים מהבניינים: עובדי בנייני המשרדים ברחוב בן-גוריון ברמת גן מפונים בדקות אלה מהבניינים. ההערכות הן כי ישנו חשש לרעידת אדמה נוספת, לאחר שדווח על מקרה נוסף בדקות האחרונות בפתח תקווה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה