השוק

אס.אר אקורד בדרך להנפקת פרטית בהיקף של כ-71 מיליון שקל

חברת האשראי החוץ בנקאי אס.אר אקורד שבשליטת איש העסקים עדי צים בדרך להנפקה בהיקף של כ-71 מיליון שקל
מערכת ice | 
עדי צים (צילום יחצ)
חברת האשראי החוץ בנקאי SR Accord LTD (אס.אר אקורד בע"מ), שבשליטת איש העסקים עדי צים ובניהולו של רו"ח גיל הוכנבוים, מדווחת כי דירקטוריון החברה אישר הנפקה פרטית של אג"ח, סדרה ב' של החברה, בדרך של הרחבת סדרה למספר משקיעים מסווגים, אשר אינם בעלי עניין בחברה.
ההנפקה תהיה בהיקף של כ-75 מיליון שקל ע.נ במחיר של 94.4 אגורות לכל 1 שקל ע.נ אג"ח (סדרה ב'), בתמורה כוללת של כ-70.8 מיליון שקל (ברוטו). לאחר השלמת ההנפקה הפרטית כאמור, ככל שתתבצע, אג"ח (סדרה ב') תעמוד על כ-165 מיליון שקל ע.נ.

עדי צים, בעל השליטה בחברה, מסר: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון האדירה בחברה וביכולותיה בתקופה מאתגרת זו, אנו נמשיך לעשות את המיטב עבור בעלי המניות ומחזיקי איגרות החוב".
אס.אר אקורד הינה חברה בורסאית הפועלת בתחום המימון והאשראי החוץ בנקאי, החברה בעלת רישיון נותן שירותי מטבע של משרד האוצר ופועלת מתוך ראיה של מיצוי יכולת המימון והאשראי של הקבוצה לטובת סיוע והתפתחות לחברות ועסקים, בדרך של העמדת אשראי ומקורות מימון חוץ בנקאיים, הן בדרך של מימון ישיר לחברה בהלוואות והן בדרך של מימון כנגד ניכיון שיקים ושטרות ופירעונם כנגד העמדת בטחונות נאותים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה