השוק

HOT מרחיבה את הפעילות הקמעונאית ומכריזה על רכישת red

קבוצת HOT מכריזה על רכישת חלקה של FOX בבעלות רשת מוצרי הסלולר red, בכך הקבוצה תהפוך לבעלת השליטה המלאה של הרשת. "זוהי אבן דרך משמעותית" כתבה המנכ"לית טל גרנות גולדשטיין באיגרת ששלחה לעובדים 

מערכת ice | 
טל גרנות גולדשטיין (צילום רמי זרנגר)
קבוצת HOT מרחיבה את פעילות הקמעונאות שלה ומכריזה הבוקר (רביעי) על רכישת חלקה של קבוצת FOX ברשת red. בכך, קבוצת HOT תגיע לבעלות מלאה ברשת לטלפונים סלולריים ולאביזרים. ההכרזה על הרכישה מגיעה בתום משא ומתן בין הצדדים במסגרתו HOT רכשה 49% מהשליטה ברשת מידי FOX לאחר שהחזיקה ב-51% מהשליטה בחברה.
במכתב ששלחה מנכ"לית HOT טל גרנות-גולדשטיין לעובדיה והגיע לידי ice נכתב: "כפי שאתם אולי יודעים, פעלנו להרחבת הקמעונאות שלנו, תוך התמקדות במגזר הסלולר. אני נרגשת להודיע שאנחנו לקראת השלמת רכישת חלקה של קבוצת FOX ברשת, וכעת הרשת תהיה בבעלות מלאה של קבוצת HOT.
בהמשך המכתב ציינה גרנות גולדשטיין כי מבחינתה מדובר ב"אבן דרך משמעותית עבור החברה" והוסיפה כי היא מאמינה שרכישה זו תפתח בפני הקבוצה הזדמנויות חדשות לצמיחה ופיתוח החברה.
למעשה לרשת red חמישה סניפים ברחבי הארץ והחל ממועד הרכישה הסניפים יצטרפו אל נקודות המכירה, הדוכנים והחנויות של HOT. במקביל לכך, החברה תמשיך לתפעל את סניפיה הקיימים של red.
כזכור ב-2021 חתמו FOX ו-HOT על הסכם להקמת רשת לטלפונים סלולריים ולאביזרים תחת המותג "red". בהשקה הכריז ויזל על יעד של הקמת 30 חנויות בקונספט חדשני הלקוח מעולם האופנה. יעד שהשותפות כאמור לא הצליחו לעמוד בו. כעת, כך מקווים ב-HOT, עם רכישת חלקה של השותפה ומעבר לבעלות מלאה, הרשת תצא לדרך חדשה.
red משווקת את כל סוגי המכשירים הסלולריים, טאבלטים, אוזניות, מוצרי מולטימדיה, גיימינג ואביזרים משלימים של החברות המובילות בעולם, ובהן אפל, סמסונג, שיומי ועוד מגוון יצרני ציוד קצה. בנוסף, לרשת מותג פרטי תחת השם red ,שמציע לצד אביזרים ומוצרים נלווים גם חבילות סלולר ותקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה