השוק

קרן אינסייט פרטנרס בירידה חדה במספר ההשקעות בעולם

קרן ההשקעות אינסייט פרטנרס בירידה חדה במספר ההשקעות בעולם. רק 53 השקעות ברחבי העולם ב-2022 לעומת 134 בתקופה המקבילה בשנה שעברה
מערכת ice | 
הדולר בירידה (צילום vecteezy, pngwing)
קרן אינסייט פרטנרס האמריקאית ביצעה 53 השקעות בעולם במחצית השנייה של שנת 2022, זאת לעומת 134 השקעות בתקופה המקבילה בשנה שעברה. לפי פרסום דה מרקר, למרות שהכריזה על גיוס קרן של 20 מיליארד דולר, היא לא ממהרת להשקיע מכיוון שהיא מצפה לקראת ירידת מחירים בשוק הסטארטאפ.
אינסייט פרטנרס משקיעה בחברות ישראליות מאז שנת 2000 ואף ביססה את מעמדה כמשקיעה הזרה הדומיננטית ביותר בזמן מגפת הקורונה. היא אף העמיקה את הנוכחות שלה בשוק הישראלי בשנת 2021 כאשר השקיעה ב37 חברות ישראליות.
החברה האמריקאית החלה להשקיע בחברות הסטארט-אפ בשלב הרבה יותר מוקדם, בשלב ה"סיד הראשוני" ובכך שינתה למעשה את האסטרטגיה שלה. היתרון בכך הוא שקביעת שווי העסקאות נמוך יותר מאשר השקעה בשלבים מאוחרים יותר של הסטארט-אפ. יתכן כי ההאטה במספר ההשקעות מעיד על חשיבה מחדש על רעיון ה"סיד הראשוני".
למרות שאינסייט פרטנרס החלה לגייס את הקרן ה-13 ממשקיעים באוגוסט, בפירמה מבינים שעל רקע תנאי השוק הקשים יקח להם יותר זמן להשלים את גיוס הכספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה