השוק

אושר פטנט נוסף לחברת המיקרו מוביליטי הישראלית MIA Dynamics

חברת מיה דיינמיקס מודיעה היום (שני) על קבלת אישור פטנט למערכת המתלים הייחודית שפיתחה לכלי הדגל שלה ה-Mia Four
מערכת ice | 
Mia Four (צילום אורן אביבי)
חברת MIA Dynamics (מיה דיינמיקס)  מודיעה היום (שני) על קבלת אישור פטנט מספר 258336 למערכת המתלים ("מערכת מתלים לגלגלים ורכב הכולל אותה") הייחודית שפיתחה לכלי הדגל שלה ה-Mia Four. הפטנט האמור מצטרף לפטנט הקודם אותו פרסמה מיה בחודש יוני 2022 ולמעשה מביא לידי ביטוי את מקור היכולות הייחודיות של הפלטפורמה של החברה. תוקפו של הפטנט הינו ל-20 שנה והוא מהווה ציון דרך משמעותי לחברה.
לפני כחודש, הודיעה מיה דיינמיקס על השלמת עסקת מכירה ראשונה של כלי רכב חשמליים זעירים, בהיקף של כ-1 מיליון דולר לחברת מאיר אלקטריק יוטיליטיז (MEU) שבבעלות קבוצת מאיר, יבואנית מכוניות וולוו והונדה בישראל. העסקה הושלמה לאחר סיום הליכי התקינה הדרושים בישראל אשר בעקבותיהם מאיר אלקטריק החלה למכור את ה-Mia Four ללקוחות קצה בארץ.

לפני מספר שבועות מיה דיינמיקס הודיעה כי לאור רצון החברה להתרחב לטריטוריות נוספות ולאור ההתעניינות מצד לקוחות פוטנציאליים בעולם, החברה השלימה הכנות לצורך פתיחת הליכי תקינה לכלים מסוג Mia Four התואמים את הדין האירופאי והאמריקאי. ה- Mia Four הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד לצורך ניוד של יחידות בתוואי שטח מורכבים, המבוסס על פלטפורמה ייחודיות ומתקדמת בעלת פטנט בקשר עם מערכת ההיגוי והמתלים. מהחברה נמסר כי כלל עובדי החברה בארץ ובחו"ל נרגשים לאור השלמת התקינה ותחילת המכירות של ה- Mia Four בישראל. בימים אלו החברה בעיצומם של תהליכים רבים שעיקרם חיזוק תשתיות החבר והרחבת כוח האדם וזאת מתוך רצון החברה להתרחב גלובאלית ולהתקשר עם גופי הפצה שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה