השוק

בעקבות המחסור בתפוחי אדמה בישראל: ייובאו סחורות מאירופה בעשרות מיליונים

חברת פסקוביץ' הודיעה כי היא חתמה על הסכם בלעדיות עם ספקית תפוחי האדמה מהגדולות באירופה - Wernsing, בהיקף שנתי של עשרות מיליוני שקלים, זאת בצל המחסור בתפוחי אדמה בארץ ובעולם
מערכת ice | 
תפוח אדמה (צילום BastienM ויקיפדיה)
בתקופת מחסור עולמי וארצי בתפוחי אדמה - חברת פסקוביץ' הודיעה היום (חמישי) כי היא חתמה על הסכם בלעדיות עם ספקית תפוחי האדמה מהגדולות באירופה - Wernsing, בהיקף שנתי של עשרות מיליוני שקלים.
הסכם זה מתווסף למהלכים אסטרטגיים מהותיים שהחברה משלימה כחלק מתוכנית התייעלות וצמיחה שמתרחש בשנה האחרונה, עם כניסתו של מנכ"ל החברה אורן ונונו, בשיתוף דביר וגיא פסקוביץ'. 
וממש לא רק בישראל מתמודדים עם מחסור בתפוחי אדמה. בעקבות מזג האוויר הקיצוני שפקד את העולם בתקופה האחרונה, מדינות רבות סבלו ממחסור בתפוחי אדמה, עד כדי כך שחברות גדולות החליטו להוריד מוצרים פופולריים במיוחד מהתפריט.
למשל, מקדונלד'ס נאלצה להפסיק להציע ללקוחותיה מנות גדולות של צ'יפס במדינות מסוימות בשל האטות ועיכובים בשרשראות האספקה. סניפי KFC בסינגפור החליפו צ'יפס בלביבות בסגנון ופל בלגי כדי להתמודד עם המחסור הקשה. בנוסף, גם בקניה, כשאזל לרשת KFC הצ'יפס בשל עיכובים באספקה, משתמשי הרשתות החברתיות קראו להחרים את הרשת הפופלרית על כך שהיא לא משתמשת בתפוחי אדמה מקומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה