השוק

סןף לפיצות המיובאות? זה המותג שהשקיע 30 מיליון שקל

מעדנות משיקה את "MAMA MIA" - סדרת פיצות בשיטת ייצור איטלקית מסורתית; הקימה קו ייצור ראשון מסוגו בישראל בהשקעה של 30 מיליון שקל, שוק הפיצות הקפואות גדל באופן עקבי בשנים האחרונות ומגלגל 190 מיליון שקל
מערכת ice |  5
עלייה בצריכת מזון מהיר (צילום Freepik)
חברת מעדנות, מהמובילות תחום המאפים הקפואים, מרחיבה את קטגוריית הפיצות עם סדרת פיצות חדשה תחת השם MAMA MIA (מאמא מיה)- שתיוצר בשיטת ייצור איטלקית מסורתית. לטובת המהלך רכשה מעדנות מאיטליה, קו ייצור ראשון מסוגו בישראל, בהשקעה של 30 מיליון שקל.
הפיצות בסדרת MAMA MIA עשויות מקמח מיוחד ומיוצרות על פי כל שלבי ההכנה המסורתיים של פיצה איטלקית: פרמנטציה (התפחה) ממושכת, כדרור הבצק לכדורים, פתיחת הבצק, שימוש ברוטב עגבניות, ב 100% גבינה, תוספות ולבסוף אפייה בתנור אבן בטמפרטורה של 400 מעלות. תהליך ייצור זה מאפשר הכנת פיצות עם קראסט קריספי ובצק אוורירי.

לדברי אלי בן לולו, מנכ"ל חטיבת המזון של תנובה: "כמי שמובילה את תחום הפיצות הקפואות בישראל,  מעדנות שואפת כל הזמן להציע חדשנות באחת הקטגוריות האהובות על הישראלים, ולהביא לידי ביטוי מגמות צרכניות בתחום המזון. אחת המגמות הבולטות כיום בענף המזון, היא לנסות לשחזר שיטות ייצור מסורתיות, גם כאשר מדובר בייצור המוני. קו הייצור הייחודי, שרכשנו מחברה איטלקית שמתמחה בתחום, מאפשר לנו לתת מענה לציפייה של צרכנים, שגם מוצר נוחות יהיה איכותי וכמה שיותר דומה להכנה הידנית-מסורתית, ובסטנדרט גבוה של חומרי גלם, מרקם וטעם".
לדברי רוני בהט, מנהלת יחידה עסקית מותגי הליבה, חטיבת במזון בתנובה: "מחקרים מראים כי פיצה היא אחד המאכלים האהובים של הצרכנים הישראלים. יעידו על זה הצמיחה של שוק הפיצות בתוך הסופר והצמיחה של שוק הפיצריות. הצרכן נהיה מאוד מתוחכם בהעדפותיו הקולינריות. מעדנות מציעה חוויה משודרגת של פיצה בייצור מסורתי, בסטנדרט גבוה. ההשקעה של מעדנות נעשית על רקע הביקוש העקבי לפיצות קפואות בשוק הישראלי".
על-פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית הפיצות הקפואות צמחה ב-2022 ב-3% כאשר השוק הפיצות הקפואות בישראל מגלגל כ-190 מיליון שקל בשנה. הפיצות ימכרו ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ, כאשר חלק מהפיצות הן בכשרות ועדת מהדרין וחלקן בכשרות רבנות גן יבנה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בטח יהיו יקרות
    אורדן 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום הפיצה של מעדנות לא טעימה יותר מהאיטלקיות והמחיר לא זול, בינתים מעדיף את המיובאות מוסיף עוד קצת גבינה וזיתים ומקבל פיצה מעולה ב 15 שקל
    סגור
  • 3.
    2 ב40 שח זה יקר בטירוף (ל"ת)
    משה 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טעמתי אותן והן ואוו!
    מיכל 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש אמיתיות. אין מה להשוות לפיצות הרגילות של מעדנות.
    סגור
  • מה המחיר שלהם? (ל"ת)
    אורדן 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אם המחיר יהיה תחרותי כמו בפיצה המיובאת
    חובב פיצה 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום פיצות מיובאות מאיטליה עולות 12 - 18 ש"ח ליחדה (ובהנחה אפילו 10 ש"ח), אם המחיר יהיה מעל הממוצע, לא תהיה הצדקה או יתרון לייצור המקומי.
    סגור