השוק

בנק הפועלים נכנס להשקעה בקרן ניו וסט

מדובר בהשקעה ייחודית ומעניינת מאחר וקרן ניו וסט עוסקת בהשקעה בקרנות השקעה על פי מדד ייחודי שפיתחה; בנק הפועלים יבצע את ההשקעה באמצעות פועלים אקוויטי
ניצן כהן | 
בנק הפועלים (צילום Magma Images)
בנק הפועלים נכנס להשקעה מעניינת בקרן ניו וסט. הקרן הקרן החדשה מעניינת בשל העובדה כי היא פיתחה מדד של 50 קרנות השקעה ושם היא משקיעה את הכספים של הלקוחות, במקרה הזה של בנק הפועלים.
הפועלים יבצע את ההשקעה באמצעות זרוע ההשקעות, פועלים אקוויטי שמנהל אותה קובי שלום. נזכיר כי ההשקעות של פועלים אקוויטי מתבצעות מכספי הנוסטרו של הבנק וזה משמעותי מאחר ולבנק יש שתי דרכים להשיג רווחים: פעילות הליבה - בנקאות ופעילות השקעה.
את פעילות ההשקעה של הפועלים מנהל, כאמור, קובי שלום שאמור לייצר לבנק תשואה גבוהה מתשואת היחס וההשקעה האלטרנטיבית הזו היא אחת הדרכים המעניינות. נזכיר עוד כי המשקיעים הגדולים מחפשים מזה כשנה השקעות אלטרנטיביות (שהן לאו דווקא סחירות) כדי לייצר תשואות גבוהות ולאורך זמן. השקעה בקרן שממדדת 50 קרנות השקעה היא מעניינת הם בשל הפיזור הרחב שלה והן בשל הייחודיות של המדידה שלה.

קובי שלום, מנכ"ל פועלים אקוויטי אמר: "אנו רואים בניו-ווסט את הדור הבא בתעשיית קרנות הפרייבט אקוויטי . בפעם הראשונה יוסד מכשיר בעולם ההשקעות הפרטיות הדומה לאינדקסי המניות הסחירות. זהו מכשיר שלהערכתנו ומתוך אמונה בצוות הניהולי של החברה יהיה אפיק השקעה משלים בתיק ההשקעות האלטרנטיבי של כלל הגופים המוסדיים. הוספת האינדקס לתיק הקיים ייעל את התיק, יאפשר חשיפה לקרנות מובילות נוספות בפורטפוליו, ישרת את עקרון פיזור ההשקעות  ויחסוך בהוצאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה