השוק

התעשייה האווירית עומדת בפני רכישה משמעותית במיוחד

תעשייה אווירית מנהלת משא ומתן לרכישת חלקו של חזי בצלאל בחברת מטאור איירוספייס. לפי פרסומים היחסים בין בצלאל לשותפו יצחק ניסן עלו על שרטון, דבר שהאיץ את הליך המכירה
מערכת ice | 
חזי בצלאל (צילום פייסבוק/חזי בצלאל)
התעשייה האווירית (תע"א) מנהלת מגעים לרכישת 50% ממניות חברת מטאור איירוספייס מידי איש העסקים חזי בצלאל. לפי פרסום כלכליסט המגעים מול בצלאל הם לרכישת חלקו בתעשייה האווירית תמורת 28 מיליון דולר. לפי פרסומים, פר. סכסוך חריף בין שני השותפים, בצלאל מחד ויצחק ניסן מאידך המחזיק ב-50% מהשליטה בחברה, ככל הנראה על רקע תוצאות החברה והצורך בהזרמת הון נוסף להבטחת פעילותה.
בנוסף לכך, למטאור איירוספייס הערת עסק חי בדו"חות, המצביעה על מצב פיננסי לא פשוט. החברה טרם הצליחה לייצר מזומנים מהותיים, היא הפסדית וזקוקה להזרמת הון מיידית. בחברה מקווים שהפיתוחים של מל"טים, טילים, כלי רכב וכלי שיט אוטונומיים, והטכנולוגיה שלה, שמוזילה עלויות ייצור משמעותית מול החברות המסורתיות – יביאו להתאוששות מהירה.
מטאור הוקמה על ידי יצחק ניסן ב־2014 ומשמש כמנכ"ל וכיו"ר שלה. ניסן הקים את מטאור עם פרישתו מתפקיד מנכ"ל התעשייה האווירית, ובצלאל נכנס לחברה בהשקעה של כ־10 מיליון דולר ממש בראשית דרכה. יש לציין החברה פועלת בתחום מערכות ביטחוניות לא מאוישות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה