השוק

נחשף לראשונה: הכירו את הסטארט אפ שמתמודד עם סייבר בסביבת הענן

במסגרת תהליך הקמת החברה נפגשו המייסדים עם מעל ל-200 מנהלי אבטחת מידע בארגונים המובילים בעולם במטרה לדייק את הבעיה והצורך אליו Gem נותנת מענה: הפתרונות לאיתור ותגובה לאיומי סייבר בתשתיות המסורתיות (פיזיות) שקיימים כיום, אינם מותאמים לעידן הענן
מערכת ice | 
מייסדי GEM
הסטארטאפ Gem נחשף לראשונה, עם פלטפורמה שמאפשרת זיהוי בזמן אמת, חקירה ותגובה מהירה של מתקפות סייבר על סביבות ענןCloud TDIR (Threat Detection, Investigation and Response): פלטפורמה שמטרתה לאפשר לארגונים להתמודד עם תקיפות בסביבת הענן על ידי זיהוי אירועים בזמן אמת, וקיצור משמעותית של משך התגובה. החברה מדווחת על גיוס של 11 מיליון דולרים בסבב Seed, בהובלת Team8.
Gem Security הוקמה ע"י אריה זילברשטיין שמכהן כמנכ"ל החברה, רון קוניגסברג המכהן כ-CTO ואופיר ברוקנר שמכהן כסמנכ"ל המוצר. מייסדי החברה הם בעלי ניסיון רב בתחום הסייבר והכירו ועבדו יחד במהלך שירותם הצבאי ביחידת 8200; אריה ואופיר עבדו יחד בחברת סיגניה, המובילה בתחום ה-Incident Response (ניהול ותגובה לאירועי סייבר) שנמכרה לקרן טמאסק, שם כיהנו בתפקידי ניהול וצברו הבנה נרחבת בעולמות הזיהוי והתגובה לאחר שסייעו לארגונים הגדולים בעולם להתמודד עם מתקפות. רון שימש כארכיטקט ראשי בחברת Singular ומביא איתו יכולות משמעותיות בבניית חברות ענן. Gem, שהוקמה לפני כתשעה חודשים, מעסיקה כיום כ-20 עובדים במשרדים בת״א ובניו-יורק, ומתכננת להגדיל את מספר העובדים לכ-40 עד לסוף שנת 2023.
במסגרת תהליך הקמת החברה נפגשו המייסדים עם מעל ל-200 מנהלי אבטחת מידע בארגונים המובילים בעולם במטרה לדייק את הבעיה והצורך אליו Gem נותנת מענה: הפתרונות לאיתור ותגובה לאיומי סייבר בתשתיות המסורתיות (פיזיות) שקיימים כיום, אינם מותאמים לעידן הענן. היקפי השימוש הגדלים בשירותי ענן, המתפשטים על-פני תשתיות, פלטפורמות ותוכנות שונות, מצריכים גישה חדשה. נוסף על כך, האיסוף והעיבוד של כמויות אדירות של טלמטריה (לוגים לניטור) בענן מאתגרים ארגונים ובמקרים לא מספק מענה ראוי.
על פי דו"ח של גרטנר, קיים חוסר בכלים לאיתור פירצות בענן, וזאת למרות התרחבות השימוש בתשתיות ענן, המובילות להגדלת משטח התקיפה. כך, ארגונים רבים נותרים במצב של חוסר מודעות לשלל האיומים החדשים שעומדים מולם. המורכבות הזו באה לידי ביטוי גם בנזק בפועל: לפי דו"ח של ויטל, 79% מהחברות חוו לפחות דליפת נתונים אחת מהענן ב-18 החודשים האחרונים, ו-43% מהחברות חוו עשר דליפות או יותר.
Gem מאפשרת לארגונים להתמודד עם קשיים אלו, תוך שהיא תומכת בכל סביבות הענן – AWS ,Azure ,GC וקוברנטיס. מעבר לכך, הפלטפורמה של Gem מאפשרת אינטגרציה עם פלטפורמות נוספות לטובת העשרת המידע וניתוח הקשרים, דוגמת מערכות לניהול זהויות, ספריות קוד וכלים לניהול "סודות" (סיסמאות, מפתחות הצפנה וכו'). בין לקוחותיה של Gem ניתן למנות חברות גלובליות מובילות החל מ- Mid-market ועד לחברות Fortune 500 בשלל תחומים: בנקים, חברות פינטק, חברות בריאות דיגיטלית וחברות קמעונאות בארה״ב ואירופה.
אריה זילברשטיין, מנכ"ל ומייסד שותף של Gem Security: "מרבית פתרונות אבטחת הענן כיום מתמקדים בבניית חומת הגנה גבוהה ככל שניתן, כדי למנוע מתוקפים לחדור אותה. זה חשוב ובסיסי, אבל במציאות אין חומת הגנה גבוהה מספיק כדי למנוע לחלוטין מתקפות. אנו מציעים גישה המתבססת על הנחת הבסיס שההגנה על סביבות ענן לעולם לא תהיה הרמטית לחלוטין - מזעור הפוטנציאל לפגיעה הוא חלק מהסיפור. הפלטפורמה של Gem, בנוסף לזיהוי וטיפול מיידי בנקודות כשל אפשריות כבר בעת ההתקנה, תעצים את יכולות צוותי האבטחה לנהל, להגיב ולעצור את התוקף באמצעות אוטומציה של התגובה, הכלת האירוע ווידוא שהאירוע אינו מחמיר".
נדב צפריר, מייסד ושותף מנהל בקבוצת Team8: ״המעבר של ארגונים לתשתיות ענן מביא איתו הזדמנויות חדשות, אך גם טומן בחובו לא מעט אתגרים וסיכונים - אחד המרכזיים שבהם הוא התאמה של הפתרונות הקיימים לתשתיות הענן החדשות. אנחנו שמחים לחבור ליזמים הנפלאים של Gem שצברו ניסיון ארוך שנים בעולמות הזיהוי והתגובה בחברת פרוטפוליו נוספת שלנו, Sygnia, ולתמוך בהם עם המודל הייחודי של 8Team. הפלטפורמה הייחודית של Gem מהווה את הדור הבא של פתרונות אבטחת הענן, ומציעה פתרון ראשון מסוגו להתמודדות עם המתקפות הבלתי-נמנעות על סביבות אלו. זאת באמצעות גישה אוטומטית ויעילה המאפשרת לארגונים לזהות אירועים בזמן אמת; לחקור אותם בהתבסס על ניתוח התנהגות ומידע אודות שיטות תקיפה; להגיב מהר ולאפשר בידוד של האיום. כל זאת - כדי למזער את ההשפעה של מתקפות בענן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה