השוק

עוד מכה לאקירוב: 3 דירקטורים מונו לכלל ביטוח, ללא מקורביו

אחרי הבחירות הסוערות לדירקטוריון כלל אחזקות ביטוח, מונו בימים האחרונים דירקטורים לחברת הביטוח כלל כשמקורביו של אקירוב ומי שהיה אמור לייצר דירקטוריון לעומתי, אהרון פוגל נותר בחוץ
ניצן כהן |  1
אלפרד אקירוב (צילום יחצ)
עוד מכה למופע הלעומתי של איש העסקים אלפרד אקירוב מול כלל ביטוח. לאחר הסערה שהייתה סביב מינוי דירקטורים בכלל אחזקות ביטוח, נבחרות 3 דירקטורים לכלל ביטוח (חברת הביטוח עצמה). הדירקטורים שנבחרו הם: חיים סאמט שימשיך כיו"ר דירקטוריון החברה, השופטת ורדה אלשייך, אלי שמש ויאיר ברטוב שימשיכו בתפקידם. דוד גרנות מטעמו של אקירוב, מוקי אברמוביץ' מטעמו של אייל לפידות ושמואל שוורץ נבחרו לראשונה.
המכה שקיבל אקירוב נוגעת לאהרון פוגל שהיה מועמדו והיה אמור להיות הגורם הלעומתי בדירקטוריון ביחס עם דוד גרנות, נותר מחוץ לדירקטוריון. משמעות הדברים שכלל ביטוח עושה צעד משמעותי נוסף לקראת שקט ניהולי ותעשייתי שיאפשר לה להתמקד בפיתוח העסקים שלה ופחות בבעלי מניות לעומתיים.
נזכיר שמה שעומד על הפרק הוא עסקת רכישת השליטה בחברת כרטיסי האשראי מאקס. העסקה היא אסטרטגית עבור כלל ביטוח ולמעשה יוצרת עתיד חדש ומעניין לחברה. אולם איש העסקים אלפרד אקירוב שמחזיק ב-15% מהחברה לעומתי לעסקה בעיקר בשל העובדה שרצונו לרכוש את השליטה בכלל ביטוח, יפגע ככל שהעסקה תושלם.
אקירוב חושש גם ממצב בו לאחר השלמת עסקת רכישת מאקס תיכנס כלל ביטוח, בין היתר, תחת הרגולציה של המפקח על הבנקים וזו כבר אופרה אחרת לכל מה שהוא הורגל אליו בשנים האחרונות.
נזכיר עוד כי המופע הלעומתי של אקירוב בא לעולם לאחר שאלרוב, החברה המרכזית שבבעלותו, ביקשה להזרים כסף לחברת לוקה שבין בעלי מניותיה נמצא ג'ורג', הבן שלו. כלל ביטוח שהחזיקה באותם ימים במניות באלרוב סירבה לאשר את ההזרמה בלי שגם ג'ורג'י ירים כסף או לחילופין ידולל. קצפו של אקירוב יצא על העמדה הזו של כלל ביטוח ומכאן החל מחול שדים שאנו עדים לו עכשיו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורי לוין בושה של שרות לכן עוזבים.את דיסקונט
    יצחק הצפון הישן 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוגרים סניפים וקופות.מפטרים עובדים. יותר קל להגיע לניו יורק מאשרלדבר עם בנקאי בסניף טל0ונית.זקנים שחקים .
    סגור