השוק

סופווייב של שמעון אקהוייז תתחיל לשווק מוצרים במקסיקו

סופוויב עוסקת בפיתוח של מוצרים לאסטטיקה רפואית (מיצוק העור), קיבלה את אישור הרגולציה של מקסיקו להתחיל לשווק את המוצרים שם; השוק המקסיקני נחששב לשני בבגודלו באמריקה הלטינית
ניצן כהן | 
שמעון אקהויז (צילום תומר שלום)
סופווייב (Sofwave) קיבלה אישור רגולטורי של מינהל המזון והתרופות של מקסיקו עבור שיווק הטכנולוגיה שפיתחה החברה למיצוק העור והצערתו. האישור סולל את הדרך לכניסת החברה לפעילות במקסיקו, השוק השני בגודלו באמריקה הלטינית בתחום הרפואה האסתטית. במקביל לאישור במקסיקו, בסופווייב ממתינים לאישור רגולטוריים בשווקים גדולים נוספים דוגמת סין ויפן.
שוק המכשור האסתטי הרפואי של מקסיקו צפוי לצמוח בשנים 2021-2026 בקצב שנתי של 8%, כך לפי מגזין Technavio. בנוסף, מקסיקו נחשבת ליעד פופולארי לתיירות מרפא, והליכי מכשור רפואי אסתטי בה זמינים לציבור הרחב דרך בתי חולים, מרפאות עור ומסגרות נוספות. הביקוש לטיפולים רפואיים אסתטיים לא-פולשניים גובר בשנים האחרונות ומביא את מקסיקו למקום ה-6 בעולם במספר הליכי מיצוק העור הלא-פולשניים.

אישור השיווק במקסיקו מגיע כחודש לאחר קבלת אישור דומה בטאיוואן ולאחר קבלת אישור ה-FDA בארה"ב להרחבת השימוש בטכנולוגיית סופווייב גם עבור שיפור במראה הצלוליט, לטווח הקצר, כאשר היקף שוק הטיפול בצלוליט בעולם הוערך בשנת 2021 בכ-1.2 מיליארד דולר, וצפוי לגדול בקצב צמיחה שנתי של 11% עד 2030.
בנובמבר קיבלה סופווייב אישור שיווק בברזיל, השוק השני בגודלו בעולם אחרי ארה"ב בהליכים אסתטיים לא פולשניים. באוקטובר קיבלה סופווייב אישור פטנט בארה"ב לרכיבים מרכזיים של הטכנולוגיה שפיתחה, שמצטרף לאישורי פטנטים שכבר קיבלה בסין ובהונג קונג. לצד זה, לסופווייב 29 פטנטים נוספים הממתינים לאישור ברחבי העולם.
לאחרונה נכנסה סופווייב לפעילות מסחרית גם בישראל, והטיפול זמין כעת במרפאתו של ד"ר טל נחליאלי, מומחה בכירורגיה פלסטית. באוגוסט עדכנה סופווייב על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת HTDK הסינית במסגרתו יפעלו לקבלת אישור NMPA (המקבילה הסינית לאישור FDA) למכירה והפצה של מוצרי סופווייב בשוק הסיני, הנחשב לאחד משווקי האסתטיקה הרפואית הנהנים משיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם, ומוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה.
הפיתוח של סופווייב מבוסס על גלי אולטרסאונד ומכיוון שאין כל פציעה חיצונית של העור, המטופלת או המטופל יכולים להמשיך "כרגיל" בחייהם ללא צורך בתהליך החלמה ארוך בבית. הטיפול כבר בוצע בהצלחה על מעל מאה אלף מטופלים ברחבי העולם.
הכנסות סופווייב ברבעון השלישי של 2022 צמחו בכ-193% לכ-8.2 מיליון דולר, לצד הכנסות שיא של כ-21.9 מיליון דולר שהחברה הציגה בתשעת החודשים הראשונים של 2022; יותר מסך ההכנסות של סופווייב בשנת 2021. בנוסף, לפי מידע וולונטרי שפרסמה החברה, הרווחיות הגולמית שלה ממשיכה להיות גבוהה ועמדה על כ-74.6% בתשעת החודשים הראשונים של 2022.
Sofwave (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם. הטכנולוגיה הוכחה ומוכחת קלינית בניסויים קליניים עם רופאים מובילים בתחום הטכנולוגיה האסתטית ובשימוש יומיומי אינטנסיבי. המוצר והטכנולוגיה היחודיים שפיתחה החברה ממצקים ומחליקים את עור המטופלים, משפרים את קמטי הפנים, ומביאים לשיפור במראה הפנים והצוואר ע"י הרמת הגבות והרמת העור הרפוי בצוואר.
התוצאות האסתטיות האלה מושגות בטיפול לא פולשני שאינו פוגע בשכבה החיצונית של עור המטופל. נוסף לטיפולי הפנים והצוואר עוסקת החברה בהרחבת השימושים הקליניים של הטכנולוגיה שלה לאיזורים אחרים בגוף, ואישור ה-FDA לשיפור מראה הצלוליט לטווח קצר הוא דוגמא חשובה לפעילות החברה בתחום בעל פוטנציאל עיסקי משמעותי שמחפש פתרונות יעילים ולא חודרניים. החברה פעילה כיום בארה"ב ובישראל, ובשנת 2021 הנפיקה החברה את מניותיה בבורסה לניירות ערך בת"א. מנכ"ל החברה הוא מר לואיס סקאפורי ויו"ר דירקטוריון החברה ומייסד שותף שלה הוא ד"ר שמעון אקהויז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה