השוק

'הקורבנות" הראשונים כבר כאן: זו המחלקה שאמזון מקצצת קודם

זמן קצר לאחר שהודיעה על פיטורים של כ-18 אלף עובדים, אמזון מתחילה לקצף דווקא את מחלקת "פריים אייר" שהרגע השיקה סוף סוף את הרחפנים הראשונים במספר ערים בארה"ב
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
בשבוע שעבר דווח כי חברת אמזון תעמוד במילתה ותחל בהליך פיטורים של קרוב ל-18 אלף עובדי חברה. כעת התמונה מתחילה להתבהר עם הידיעות הראשונות והמפתיעות על המחלקה שהפכה לקורבן הראשון לפיטורים הללו - מחלקת פריים אייר.
על פי אתר CNBC המחלקה העוסקת בהפעלת משלוחי אמזון באמצעות רחפן - אחד החזונות השאפתניים ביותר של בזוס - החלה לספוג פיטורים נרחבים, אחרי שהייתה דווקא אחת המחלקות המתרחבות ביותר בעת מגפת הקורונה ובדיוק בזמן תחילת הפעילות של הפרויקט באזורים נבחרים.
בעת זו לא ברור כמה מעובדי המחלקה פוטרו אך מסתמן כי העובדים גילו על כך כבר ביום רביעי האחרון, כשחלקם לא יכלו לגשת לתוכנת הסלאק. הפיטורים הנרחבים ביותר התחרשו משרדים באורגון, שם כמחצית מהמחלקה נשלחה הביתה.
עם זאת, כאמור הפרויקט הענק עליו עבדה המחלקה סוף סוף החל לפעול, לאחר עבודה מאומצת ומאתגרת של 10 שנים. בערים נבחרות ומעטות הרחפן החדש של אמזון מעביר חבילות בעלות משקל נמוך יחסית לאזרחים שהסכימו להיות חלק מניסוי של החברה. עם זאת, רבים כבר העידו כי הם חוששים מהרחפן בעקבות בעקבות הגודל העצום שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה