השוק

הזמרת האהובה פתחה חשבון אונליפאנס - והרוויחה 300 אלף דולר ביום

איגי אזליה, הזמרת האהובה, פתחה בימים האחרונים עמוד אונליפאנס. מאז, כלי תקשורת רבים בעולם מדווחים כי היא הרוויחה רק ביום אחד לא פחות מ-307 אלף דולר. אז איך היא הגיבה?
מערכת ice | 
איגי אזליה (צילום אינסטגרם)
איגי אזליה, הזמרת האהובה, פתחה בימים האחרונים עמוד אונליפאנס. מאז, כלי תקשורת רבים בעולם מדווחים כי היא הרוויחה רק ביום אחד לא פחות מ-307 אלף דולר. ברשתות החברתיות המעריצים של אזליה מיהרו לתקוף אותה, אך היא לא נשארה בשילוב ידיים ופרסמה תגובה משלה.
"LOL' כולכם כבר סתם אומרים עליי שטויות בנקודה הזו, אבל רק תדעו שהמספר הזה הונפץ מהאוויר", צייצה והוסיפה "אני אומרת את זה מאהבה, לא אשתף איתכם כמה אני מרוויחה מחשבון האונליפאנס שלי, בדיוק כמו שלא שיתפתי אתכם כמה הרווחתי כשמכרתי את הקטלוג המוזיקלי שלי. הסכומים שדווחו בכלי התקשורת לא הגיעו ממקור מהימן. תודה לכל מי שתומך בי, אני מתרגשת בטירוף מהכיוון שהדברים הולכים אליהם. קיץ לוהט בדרך אלינו", כתבה הזמרת בתגובה לביקורות כנגדה.
עמוד האונליפנס יהווה רק חלק קטן מהפרויקט הבא של אזליה שנקרא Hotter Than Hell. אגב, בשביל להיות רשומים לעמוד של הזמרת ולקבל את התוכן, תיאלצו להיפרד מ-25 דולר לחודש. בנוסף, היא עוסקת בפרויקטים חדשים נוספים, ואלבום חדש שהיא אמורה לשחרר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה