השוק

עפרה שטראוס נפרדת: בעלי וירג'ין אטלנטיק יוצא מהשותפות

וירג'ין מוכרת את חלקה בחברת המים שהקימה עם שטראוס. בעסקה המשולשת, הרוכשת תקנה גם 21% מחלקה של שטראוס
מערכת ice | 
ריצ'ארד ברנסון (צילום פלאש 90)
חברת ההשקעות של המיליארדר ריצ'רד ברנסון, הפועלת תחת "וירג'ין" שלו, יוצאת מהשותפות בחברת המים Virgin Strauss Water שהקימה יחד עם קבוצת שטראוס בשנת 2011 בבריטניה.
את החלק שלה בחברה, מכרה וירג'ין ל-Culligan, חברה אירופית מתחום המים. וירג'ין החזיקה 28% מהשותפות. בנוסף, Culligan תקנה גם חלק מאחזקותיה של שטראוס, שתישאר עם 51% במקום 72%.

בשבוע שעבר קבוצת שטראוס הודיעה על סיום כהונתם של שלושה מהדירקטורים הקבוצה. שינויים אלה מגיעים כשברקע שטראוס ממשיכה במהלך שינוי מודל ההפעלה הארגוני של החברה במסגרתו מונו ועזבו בכירים בהנהלת הקבוצה.
לפי הודעת שטראוס שלושת הדירקטורים שיסיימו את כהונתם הם: מאיר שני, שיעזוב את הדירקטוריון לאחר שכיהן בו ב-25 השנים האחרונות. בעברו אף שימש כמנכ"ל עלית. עוד נכתב כי "מאיר היה שותף מרכזי להתפתחותה של שטראוס  מחברה ישראלית לקבוצה בינלאומית". רונית חיימוביץ', שהצטרפה לדירקטוריון לפני 19 שנה, במקביל למילוי תפקידה כמנכ"לית שטראוס השקעות ודירקטורית בשטראוס אחזקות. ופרופסור יהושוע (שוקי) שמר, שהצטרף לדירקטוריון לפני 4 שנים, במקביל לתפקידו כיו"ר דירקטוריון אסותא וראש המועצה המנהלית של בנק ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה