השוק

מתחדשת: פאגאיה רכשה את חברת דרווין האמריקאית

חברת פאגאיה מודיעה היום (רביעי) על השלמת הרכישה ומיזוג עם פלטפורמת ניהול נכסי נדל"ן טכנולוגית דרווין
מערכת ice | 
עסקים (צילום shutterstock)
חברת פאגאגיה טכנולוגיות בע"מ, המספקת תשתית בינה מלאכותית לאקו סיסטם הפיננסי, הודיעה היום (רביעי) על השלמת הרכישה והמיזוג של חברת Darwin homes ("דרווין"), פלטפורמת ניהול נכסי נדל"ן טכנולוגית בארה"ב.
השילוב בין פאגאיה לדרווין יוצר הצפת ערך טכנולוגית חכמה ועשירה במידה לכל לקוחות פאגאיה בתחום ה-SFR, הן לדיירים והן למשקיעים, וכן לספקי שירותים העובדים עם פאגאיה.

פאגאיה רוצה לעצב מחדש את תחום ה-SFR, באמצעות מינוף טכנולוגיית הבינה המלאכותית ורשת המידה שברשותה, בצוותא עם טכנולוגיית ניהול הנכסים והאפליקציה למכשירים הניידים שדרווין פיתחה. כתוצאה משילוב זה, פאגאיה תוכל לספק כעת, באופן תקדימי, שירות מקיף בתחום ניהול הנדל"ן בהיקפים גדולים, תוך קבלת החלטות על בסיס רשת מידע רחבה ומרכזית.
חברת דרווין, שיושבת באוסטין בארה"ב, מהווה את הרכישה הראשונה של פאגאיה, והיא תהפוך בעקבות השלמת הרכישה לחברה בת בבעלות מלאה של פאגאיה. "רכישת דרווין ממצבת אותנו כאחת מפלטפורמות הטכנולוגיה העתידיות בתחום הנדל"ן בארה"ב וממחישה את היכולות הרחבות של טכנולוגיית ה-AI שברשותנו", מסר גל קרובינר, מנכ"ל ומייסד משותף של פאגאיה.
"בחנו שחקנים רבים בתחום ה-SFR וחשנו שהטכנולוגיה והצוות האיכותי של דרווין היו הטובים ביותר ובעלי הערך הבולט ביותר, בפער ניכר. על ידי העלאת רמת החיים של הדיירים בשילוב קשת רחבה של שירותים מובילים טכנולוגית, הביצועים שלנו צפויים להיות אופטימאליים, לטובת כולם".
ראיין ברודריק, מנכ"ל ומייסד משותף של דרווין, מסר "בשם ז'אק והצוות המדהים של דרווין, אנחנו מתרגשים להפוך לחלק מפאגאיה. בדומה להישגים אליהם הגענו ב-DoorDash, ייסדנו את דרווין כדי לעצב מחדש תעשייה גדולה ומפוזרת בתחום הנדל"ן למגורים, באמצעות טכנולוגיה שפותחה במיוחד לתחום ומערך תפעולי. השגנו התקדמות עצומה עד כה, וההצטרפות לפאגאיה תאפשר לנו לייצר אקו-סיסטם המחבר בין הדיירים לבין שירותים ומוצרים שיצרו עתיד חדש לחוויית המגורים ויגדירו מחדש את המשמעות של שכירת בית לדיירים שלנו".
פאגאיה הקימה את פעילותה בתחום הנדל"ן בארה"ב לראשונה בשנת 2020 ובשנה שעברה קיבלה לראשונה דירוג AAA לאיגוח שביצעה בתחום. בתחום ה-SFR הוא אחד מתוך חמשת מוצרי הליבה של החברה, יחד עם הלוואות צרכניות, הלוואות לרכבים, הלוואות בכרטיסי אשראי והלוואות בנקודות מכירה. יחד, פאגאיה ודרווין יפעלו בתחום ה-SFR ביותר מ-30 שווקים בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה