השוק

הסטארטאפ הישראלי מדווח על גיוס 12 מיליון דולר

בעקבות הגיוס הנוכחי הסטארט אפ הוטלמייז יגיע לגיוס כולל של 20 מיליון דולר. בין המשקיעים נמצאות חברות ענק וקרנות הון סיכון מארצות הברית

מערכת ice | 
דולרים (צילום pexels)
הוטלמייז הודיעה הבוקר (רביעי) כי גייסה בסיבוב ההשקעה השני סכום העומד על 12 מיליון דולר. הסבב נערך בהובלת Flashpoint Venture Capital ובהשתתפות משקיעים קיימים. עד כה גייסה החברה למעלה מ-20 מיליון דולר, מבין המשקיעים חברת הענק Alibaba וקרן הון הסיכון Investible.
סבב הגיוס הנוכחי מגיע לאחר ש-Hotelmize חוותה צמיחה של למעלה מ-800% בשנה שעברה ולאחר שהחברה צירפה כלקוחותיה כמה ממותגי הנסיעות B2C ו-B2B הגדולים בתעשייה המבטיחים את הצמיחה העתידית של החברה.
מטרת הגיוס הנוכחי היא להגביר את הערך עבור השותפים והלקוחות שלהם, באמצעות מגוון רחב של מוצרים אותם החברה כבר החלה למכור לשותפיה הנבחרים אך אינה הפיצה אותם לשוק בצורה נרחבת.
דור קרובינר, מנכ"ל Hotelmize: "אנו נרגשים לקבל את המימון הזה, שיאפשר לנו להמשיך בצמיחה המהירה שלנו, לפתח את מגוון מוצרי האופטימיזציה שלנו, ובעיקר לשפר את הביצועים העסקיים של השותפים שלנו ברחבי העולם. אנו אסירי תודה על התמיכה של המשקיעים שלנו החולקים את החזון שלנו וכמו כן מביעים תודה והערכה גדולה לצוות העובדים המוכשר והמסור שלנו וללקוחותינו הנאמנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה