השוק

זוכה באמון ציבור המשקיעים: WILK עם גיוס של 3 מיליון שקל

חברת הפודטק הישראלית Wilk המפתחת חלב מתורבת וחלב אם מתורבת, מסכמת הצלחה בהנפקה הראשונה של השנה: גיוס של כ-3 מיליון שקל
מערכת ice | 
תומר אייזן (צילום דני בכר, pexels)
אמש (רביעי) יצאה חברת הפודטק המפתחת חלב מתורבת וחלב אם מתורבת  להנפקה הראשונה של שנת 2023. בצל תנאי שוק מאתגרים, זכתה החברה באמון ציבור המשקיעים, תוך מיצוי ומימוש הרף העליון של הזמנות הציבור.
התמורה בגין ההזמנות במכרז מסתכמות ב-2,870,000 שקל, והתמורה העתידית הצפויה לחברה על  פי דוח הצעת המדף  לרכישת  למניות רגילות של החברה עד למועד האחרון למימוש תסתכם בסך של 3,105,000 שקל.

עפ"י דוח הצעת המדף הוצעו לציבור בין מיליון (רף נמוך), לבין 2 מיליון (רף עליון) מניות רגילות של החברה, לצידם הוצעו מספר זהה של אופציות כחבילה לציבור. המניות וכתבי האופציה הוצעו בדרך של מכרז כאשר מחיר יחידה לא יפחת מ – 125 שקל. בסיכום יום המסחר עמדה וילק ביעדים הגבוהים של ההנפקה ואף בביקוש יתר של למעלה מ 15%, תוך מיצוי מכירת מקסימום החבילות המותרות עפ"י המכרז.
לדברי תומר אייזן מנכ"ל Wilk: "אני רוצה להודות לציבור המשקיעים שנתן בנו אמון בתקופה קשה זו. לשמחתי גם בצל האתגרים המתרחשים בשוק ההון החברה הצליחה לגייס ולמצות את כלל אפשרויות המכרז ואף נותרה בביקוש יתר. גיוס זה יעזור לחברה להמשיך להתקדם טכנולוגית ולייצר שיתופי פעולה משמעותיים על מנת להביא את מוצרי החברה לשוק החלב במהירות  וביעילות המרבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה