השוק

סולאראדג' במהלך גדול: רוכשת את Hark Systems

הרכישה של Hark צפויה לאפשר לסולאראדג' להציע ללקוחותיה המסחריים והתעשייתיים יכולות נרחבות בניהול אנרגיה, כולל זיהוי החיסכון הפוטנציאלי באנרגיה
מערכת ice | 
לחיצת יד (צילום pexels)
סולאראדג' הודיעה אמש (שלישי), כי היא נכנסה להסכם רכישה של כלל האחזקות של חברת Hark Systems Ltd. Hark הוקמה ב-2016 בלידס, אנגליה והיא מציעה לארגונים פלטפורמת SAAS (Software as a Service) ו- IOT (Internet of Things), המאפשרת לארגונים ולבעלי נכסים לנתח ולייעל את צריכת האנרגיה שלהם באתרים המסחריים שבבעולתם. הטכנולוגיה של Hark ניתנת לפריסה והפעלה מהירה במספר אתרים מסחריים של הארגון. בין לקוחותיה של Hark חברות ממגוון תעשיות, ביניהן כמה מרשתות המרכול הגדולות והמוכרות בבריטניה.
הרכישה של Hark צפויה לאפשר לסולאראדג' להציע ללקוחותיה המסחריים והתעשייתיים יכולות נרחבות בניהול אנרגיה, כולל זיהוי החיסכון הפוטנציאלי באנרגיה, זיהוי חריגות בצריכת האנרגיה של הנכסים וכן אופטימיזציה של צריכת האנרגיה ופליטות הפחמן באמצעות ניהול העומסים ושליטה ובקרה על האחסון.
צבי לנדו, מנכ"ל סולאראדג', אמר: "פלטפורמת ה-SaaS של Hark תאפשר לנו להרחיב עוד יותר את הפורטפוליו הנרחב שלנו ולהציע שירותים נוספים ללקוחות מסחריים ותעשייתיים שלנו. היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של Hark בשילוב עם פתרונות האנרגיה החכמים שלנו, יכולים לספק לארגונים שקיפות ושליטה רבה יותר בצריכת האנרגיה ובפליטות הפחמן שלהם". השלמת הרכישה כפופה לתנאי סגירה מקובלים מסוימים וכן לאישורים רגולטוריים והיא צפויה להיסגר במהלך הרבעון השני של שנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה