השוק

חברת הפינטק פיוניר על חוק האפליה: "תמיד נהיה בית לכולם"

בהמשך לשיחה הציבורית על התיקון לחוק האפליה, נשיאת חברת הפינטק פיוניר הודיעה כי החברה מתחייבת להמשיך ולהעסיק חברות וחברי צוות ללא קשר למין, דת, העדפה מינית, לאום וגזע
מערכת ice | 
קרן לוי (צילום נתנאל טוביאס)
בהמשך לשיחה הציבורית על התיקון לחוק האפליה, נשיאת חברת הפינטק Payoneer (פיוניר), קרן לוי, הודיעה היום (רביעי) כי החברה מתחייבת להמשיך ולהעסיק חברות וחברי צוות ללא קשר למין, דת, העדפה מינית, לאום וגזע.
קרן לוי, נשיאת חברת הפינטק Payoneer : "אני אומרת את המובן מאליו, הקול הוא הקול האישי, ומעבר לזה, הקול הערכי שמושרש באופן עמוק ב- Payoneer. Payoneer מאז ומעולם הייתה חברה שבחרה לשרת אנשים ועסקים קטנים מכול מדינה ובהיותה כזו, התמהיל האנושי שבה היה כזה שמאפשר, מקבל, מכיל, בוחר וגאה באפשרות לגייס אנשים ללא קשר לדת, העדפה מינית, מגדר, לאום וגזע".
עוד הוסיפה לוי כי "צוות שמאוחד ברצון לחבק ולקרב בין אנשים באשר הם. זו הייחודיות שלנו, זה הכוח שלנו כחברה, וגם היום, כקהילה הפיונירית. היום אנחנו מחזקים אתכן/ם ומזכירים לכולן/ם, שתמיד היינו ותמיד נהייה הבית של כולם".
Payoneer היא חברת פינטק המציעה לעצמאיים ברחבי העולם למכור את מרכולתם ושירותיהם לכל מקום ברחבי הגלובוס, על ידי פלטפורמת העברת כספים "חוצת גבולות", שמורידה את החסמים בפני פרילנסרים, כשאלו נהנים מיכולת לקבל ולהעביר כספים ממדינות העולם השונות, בהתאם למטבע המקומי במדינת המוצא שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה