השוק

חברת אגירת האנרגיה נוסטרמו קיבלה רוח גבית בארצות הברית

משרד האנרגיה האמריקאי אישר כי בקשת החברה למימון התקנת עד 120 מערכות בערבות ממשלתית של עד 189 מיליון דולר עברה שלב עיקרי בבחינה וממשיכה לשלב הבא
מערכת ice | 
הדמיה מערכת נוסטרומו הילטון (צילום נוסטגרמו)
משרד האנרגיה האמריקאי אישר הבוקר (ראשון) כי בקשת נוסטרומו למימון התקנת עד 120 מערכות בערבות ממשלתית של עד 189 מיליון דולר עברה שלב עיקרי בבחינה וממשיכה לשלב הבא. לפי הודעת החברה, התוכנית עמדה בקריטריונים של המשרד ונמצאה ראויה למימון כטכנולוגיה חדשנית בעלת תועלת למשק האנרגיה בהפחתת פליטות פחמן.
יש לציין כי המימון כפוף לבדיקת נאותות ומו"מ עם משרד האנרגיה האמריקאי על תנאי המימון, וגיוס הון משלים לחברת-פרויקטים ייעודית (SPV) שתוקם. במקביל התקשרה נוסטרומו עם בנק ההשקעות Independence Point לצורך גיוס ההון המשלים לחברת הפרויקטים.
כאמור בחברה הסבירו כי המימון מיועד לצורך פריסת 110-120 מערכות אגירת אנרגיה במודל שירות (Energy-Storage-as-a-Service), בעיקר בקליפורניה, והוא יינתן לחברת פרויקטים ייעודית (SPV) שתקים החברה.
יורם אשרי מנכ"ל נוסטרומו: "אישור משרד האנרגיה האמריקאי מבטא את העניין הגובר בשימוש בטכנולוגיה של נוסטרומו ומהווה הבעת ענין מהותית מצד גוף האנרגיה הבכיר ביותר בארה"ב. זוהי אבן דרך משמעותית שתאפשר לנו להאיץ את התוכניות להטמעת הטכנולוגיה של החברה לממש את החזון שלנו לשנות את האופן שבו הסקטור המסחרי והתעשייתי צורכים אנרגיה ומפחיתים משמעותית את פליטות הפחמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה