השוק

בלנדר בהחלטה דרמטית: תבטל את העסקה לרכישת איגוד האשראי הליטאי

בלנדר מבטלת את עסקת רכישת איגוד האשראי LTL ותמקד את פעילותה בישראל. ביטול העסקה ישיב לחברה את התמורה ששולמה בסך של כ-5 מיליון אירו (כ-18.3 מיליון שקלים)

מערכת ice | 
גל אביב (צילום סיון פרג)
חברת הפינטק בלנדר טכנולוגיות פיננסיות (BLND@TASE), הודיעה כי מאחר שהרישיון הבנקאי לא התקבל עד למועד שנקבע בהסכם רכישת איגוד האשראי LTL (20 בדצמבר 2022), היא מממשת את זכותה לבטל את ההסכם ולקבל חזרה את התמורה ששילמה על-פיו ואשר הופקדה בנאמנות, בסך של כ-5 מיליון אירו (כ-18.3 מיליון ש"ח). במקביל, הודיעה החברה כי פעילותה תתמקד בישראל, המהווה את מרכז הרווח של החברה, ובמקביל היא תפעל לצמצום פעילויות לא רווחיות ולמיקוד במנועי צמיחה רווחיים, במקביל להשקעה בגידול וצמיחה בתחום פתרונות האשראי הדיגיטליים.
בתוך כך, בעלי השליטה בחברה מביעים אמון רב בחברה וביכולות הצמיחה שלה כפי שבא לידי ביטוי בפעולות שנעשו לאחרונה. החברה השלימה הנפקת זכויות בהיקף של 12 מיליון שקל. כמו כן, הודיעה החברה על קבלת מימון נוסף בסך של 10 מיליון שקל מבעלי השליטה בהלוואה "מזכה", המיועדת לתמיכה בפעילות האשראי לרכב.
בלנדר נמצאת בתנופת צמיחה משמעותית מאז הנפקתה בבורסה בינואר 2021 לרבות בתחום האשראי לרכב ותחום ה-BNPL. פעילות בלנדר בישראל שולשה ברבעון השלישי כאשר היקף העמדת ההלוואות הגיע לקצב שנתי של כ-460 מיליון שקל ושמרה על תזרים מזומנים חיובי. תיק האשראי בישראל צמח בכ-51% לכ-541 מיליון שקל, ההכנסות בישראל (ברוטו) צמחו בכ-83% לכ-13 מיליון שקל ומספר הלקוחות המשלמים בישראל צמח בכ-40%.
גל אביב, מנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות: "החברה מציגה צמיחה חזקה, יעילות תפעולית, שיתוף פעולה פורה עם בתי העסק ואמון מצד הלקוחות, אשר בזכות בלנדר - מתאפשר להם לבצע רכישות צרכניות בסכומים גבוהים בפריסת תשלומים רחבה מחוץ למסגרת האשראי. אנחנו מובילים גישה פיננסית חדשה עם פתרון טכנולוגי המאפשר לכל לקוח לנהל את תזרים המזומנים שלו באופן חכם דיגיטלי ומהיר. אין ספק שההתפתחויות באירופה מחייבות אותנו לנתב את הספינה לכיוון שונה אך אנחנו מאמינים בחזון שלנו לבנות חברה רווחית צומחת ופורצת דרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה