השוק

נאייקס במהלך ענק: קיבלה רישיון מנפיק אירופאי ממאסטרקארד

הרישיון יאפשר לנאייקס להרחיב את פעילותה של CoinBridge לשווקי אירופה ובריטניה. פתרון של CoinBridge פשוט ומהיר להטמעה באפליקציות הקיימות של המועדונים ומעניק חווית "Tap&Go" ממש כמו תשלום ב- Google Wallet או Apple Pay
מערכת ice | 
בכירי נאייקס (צילום ניר סלקמן)
חברת הפינטק NAYAX (Nasdaq & TASE: NYAX), המפעילה פלטפורמת מסחר ותשלומים עולמית המסייעת לקמעונאים להגדיל את עסקיהם, הודיעה השבוע על קבלת רישיון מנפיק אירופאי מחברת מאסטרקארד עבור CoinBridge. הרישיון יאפשר לנאייקס להרחיב את פעילותה של CoinBridge לשווקי אירופה ובריטניה.
CoinBridge מציעה לקמעונאים ומועדוני לקוחות פתרון ייחודי המאפשר ללקוחותיהם לממש נקודות מועדון, גיפט-קארד, הטבות וכל נכס דיגיטלי אחר, כאמצעי תשלום לביצוע רכישות בכל בית עסק או אתר בעולם, מחוץ לרשתות וחנויות הקמעונאים, ללא צורך באינטגרציה לקופות בתי העסק או לארי האינטרנט.
הפתרון של CoinBridge פשוט ומהיר להטמעה באפליקציות הקיימות של המועדונים ומעניק חווית "Tap&Go" ממש כמו תשלום ב- Google Wallet או Apple Pay. הפלטפורמה הטכנולוגית פותחה על מנת לתת מענה מעשי לצורך המתמיד של עסקים להרחיב את חופש הפעולה הפיננסי של הצרכנים, לטפח נאמנות, להגביר הזדהות עם המותג, ולעודד את הצרכן לקניות חוזרות והגדלת סל הקניות. המניה של נאייקס רשמה ביצועים יפים השבוע, כאשר ביום שלישי אף זינקה ב-5.85% לרמה של 6,913 נק' וסביר להניח שהמהלך החדש רק ירים אותה עוד יותר למעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה