השוק

חברה ישראלית נבחרה לטהר את האוויר בבתי המלון בהודו

החברה הישראלית אורה סמארט אייר, שפיתחה מערכת טיהור אוויר בחללים סגורים, קיבלה הזמנה ע"ס 350 אלף דולר מרשת בתי המלון ההודית oberoi hotels‏
מערכת ice | 
אורה אייר
החברה הישראלית אורה סמארט אייר, העוסקת בפיתוח ושיווק פלטפורמות לטיהור אוויר בתוך מבנים ובניטור אוויר, קיבלה הזמנה מחייבת על סך של כ-350 אלף דולר מרשת בתי המלון ההודית oberoi hotels‏ לרכישת מוצריה.
ההזמנה הינה לאספקה מיידית של מערכות הדגל של החברה, הכוללת את מערכת ניהול הצי, ומיועדת עבור 3 מלונות ברשת הפאר שבבעלותה הממוקמים בבנגלור, כלכותה ומומביי.
מערכת ניהול הצי תאפשר לרשת המלונות בהודו להציע לאורחיה גם אוויר נקי כחלק מהשירות, כאשר הלקוח המתאחסן בחדר יכול גם לשלוט מרחוק באופן פעולת המערכת בחדר, כמו גם לקבל נתונים בזמן אמת על איכות האוויר בחדר. מדובר בעסקה מהותית ראשונה של החברה בסגמנט בתי המלון.

Aura Air שהוקמה בשנת 2018 ע"י האחים אביעד ואלדר שניידרמן, פיתחה את מערכת טיהור האוויר שלדבריה היא המתקדמת בעולם, המסננת ומטהרת אוויר בחללים סגורים תוך ניטור איכות האוויר בזמן אמת. הטכנולוגיה של Aura Air מסננת ומחטאה אוויר פנימי באמצעות תהליך טיהור ייחודי בן ארבעה שלבים הלוכד והורג 99.9% מהווירוסים, החיידקים, ואפקטיבי כנגד אלרגיות שונות.
הטכנולוגיה עטורת הפרסים של Aura Air מסייעת לטהר את האוויר בבתים, בתי חולים, בתי ספר, עסקים, בתי מלון, מסעדות, אוטובוסים ובתי אבות ביותר מ-87 מדינות ברחבי העולם. Aura Air מייצרת את מוצריה במפעלי תעשיות בית אל בישראל
בסוף נובמבר דיווחה החברה על חתימת הסכם הפצה בלעדי עם Wipro Enterprises להפצת מערכות אורה אייר בכל רחבי הודו. במסגרת ההסכם, המפיצה באמצעות חברת Wipro Lighting תוסיף את תחום ניהול איכות האוויר בחללים סגורים בתוך הבית לפורטפוליו שלה. יחד, Wipro Lighting ו-Aura Air יספקו פתרונות לניטור וטיהור אוויר בשוק ההודי. 
אביעד שניידרמן, מנכ"ל ומייסד אורה אייר אומר: "אנו שמחים לראות שההשקעה הרבה שלנו בשוק ההודי, נושאת פירות - הן בדמות ההסכם האסטרטגי עם Wipro Lightning בשבוע שעבר והיום עם רשת בתי המלון Oberoi Hotels. ההסכם, שיאפשר לרשת Oberoi להציע ללקוחותיו חדרים עם אוויר נקי בתוספת תשלום, מביא בשורה של ממש בתחום התיירות ואנו גאים על כך. אורה אייר רואה בשוק ההודי, שסובל מזיהום אוויר חמור ביותר, פוטנציאל מסחרי אדיר וכעת גם קיבלנו את החותמת לכך ע״י שתי ענקיות מקומיות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה