השוק

חברת WeWork פתחה מתחם נוסף בת"א: לא תאמינו כמה זה עלה

חברת WeWork ישראל, המפעילה מתחמים של חללי עבודה משותפים, ממשיכה להתרחב בארץ ופתחה משרד עשירי במספר בתל אביב, בהשקעה של לא פחות מ-38 מיליון שקלים. כמה זה יעלה לכם להשכיר ומה זה כולל?
מערכת ice | 
מתחם עבודה (צילום Wework)
חברת WeWork ישראל, המפעילה מתחמים של חללי עבודה משותפים, ממשיכה להתרחב בארץ ופתחה היום (ראשון) משרד עשירי במספר בתל אביב, בהשקעה של לא פחות מ-38 מיליון שקלים. המשרדים החדשים מצטרפים ל-13 מתחמים נוספים שקיימים בתל אביב, רמת גן, חיפה, הרצליה, ירושלים ובאר שבע, ומשתרעים על שטח כולל של כ-100 אלף מ"ר.
מתחם חללי העבודה החדש משתרע על שטח של כ-6,800 מ"ר בבניין "בית אמריקה" שבתל אביב, הממוקם במתחם בתי המשפט בשדרות שאול המלך 35 בעיר. בית אמריקה הוא מבנה בן 16 קומות, הכולל לצד קומות משרדים גם לובי, גלריה ומרתפים בשטח של כ-11,160 מ"ר. החברה שכרה 13 קומות מידי חברת ישראל קנדה וקבוצת האחים נקש, המחזיקות בבעלות משותפת במבנה, שהם כ-80% משטח הבניין. תקופת השכירות נחתמה לעשר שנים עם אופציה להארכה.
6 קומות מתוך 13 הקומות ששוכרת החברה בבניין יהיו מיועדות למשרדים, והשאר לשטחי מסחר, בית קפה ומרתפי חניה. ב-WeWork מייעדים כ-40% מהקומות הללו לחברות גדולות ובינלאומיות הזקוקות לשטחי משרדים רחבי היקף. תינתן עדיפות להשכרת שטחים מעל 550 מ"ר, כאשר מחירי השכירות ינועו בין 2,000-2,900 שקל בחודש עבור עמדת עבודה במשרד פרטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה