השוק

רשימת דירוג האשראי: זו העיר המבוססת ביותר בארץ

לפי רשימת דירוג האשראי שפורסמה על ידי אפליקציית קפטן קרדיט, העיר בעלת הדירוג הטוב ביותר היא גבעת שמואל, תל אביב רק במקום ה-13
מערכת ice |  1
עלייה בשימוש בכרטיסי האשראי בישראל (צילום unsplash, shutterstock)
העיר בעלת ממוצע דירוג האשראי הגבוה ביותר בקרב תושבים היא גבעת שמואל, כך לפי נתוני אפליקציית קפטן קרדיט. סביר להניח שלו הייתם צריכים לנחש מי הייתה בפסגת הדירוג הייתם מהמרים דווקא על תל אביב, אך לא כך היא. לפי דירוג האפליקציה תל אביב אינה נכנסת לעשירייה הראשונה ומסיימת במקום ה-13.
בהמשך הדירוג נמצאת גבעתיים במקום השני, קדימה צורן במקום השלישי, ועל זאת הדרך: קריית אונו, שוהם, מכבים רעות כפר סבא ורמת גן. בהמשך הרשימה ניתן למצוא את חיפה במקום ה-34, באר שבע במקום ה-44 וירושלים במקום ה-47 בלבד.
דירוג אשראי הוא ציון הניתן לאנשים פרטיים, חברות או מדינות, ומגדיר את יכולתם לפרוע הלוואות. חישוב הדירוג מסתמך על היסטוריה פיננסית, מצב הנכסים וההון העצמי, והיקף ההתחייבויות שיש לגוף המוערך. דירוג האשראי משמש משקיעים לצורך הערכת סיכונים בנוגע ליכולת הפירעון של הגוף הלווה. ניתן לומר שככל שדירוג האשראי של גוף לווה גבוה יותר, כך התשואה שעליו להעניק למשקיעים נמוכה יותר, משום שהתשואה הנדרשת נמצאת ביחס הפוך לסיכון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אותו דבר
    יורם גלילי 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין הפתעות
    סגור