השוק

סולאיר סגרה חוזה מכירת חשמל ל-10 שנים מהפרויקט בספרד

סולאיר מדווחת הבוקר על התקשרות במזכר הבנות למכירת חשמל מפרויקטי החברה בספרד בהספק של כ-175-150 מגה-וואט לתקופה של 10 שנים בתעריף של כ-50-45 אירו למגה-וואט 
מערכת ice | 
חשמל (צילום pexels, pixabay)
סולאיר אנרגיות מודיעה כי אמש (רביעי) חתמו החברה שבשליטתה (47.4%) רה סולאר, וקרן השקעות אירופאית על מזכר הבנות עם חברה קמעונאית בינלאומית מובילה למכירת כ-` מהחשמל (PPA - Agreement Purchase Power) שייוצר בחלק מפרויקטי החברה בספרד.
בהסכם המכירה נקבע הספק כולל מוערך של כ-175-150 מגה-וואט. בהתאם למזכר ההבנות, סולאיר, קרן ההשקעות והקונה יתקשרו ב-PPA לתקופה של 10 שנים החל מסוף יוני 2024. על פי ההסכם, במהלך תקופת ההתקשרות יימכר חשמל בתעריף של כ-45-50 אירו למגה-וואט.
התעריף האמור יהא צמוד למדד המחירים לצרכן בספרד מיום 1 באוקטובר 2022 ועד למוקדם מבין מועד החיבור לרשת או 540 ימים מיום חתימת ההסכם המחייב, זאת ביחס לכ -` מתפוקת החשמל שתיוצר בפרויקטים הספרדים.

לזכות סולאיר וקרן ההשקעות עומדת הזכות לדחות את מועד תחילת ההתקשרות עד ליום 31 בדצמבר 2024, אשר בתנאים מסוימים יכולה להיות מוארכת אף עד כחצי שנה לאחר מכן.
חתימת מזכר ההבנות עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לגידור כ-` מכלל הייצור הצפוי במחירי החשמל במסגרת הסכמי PPA לטווחים ארוכים המגדרים את חשיפת החברה לתנודתיות מחירי החשמל בשוק. שאר היקף הייצור יימכר ללקוחות חברת הבת S.L 15 Intersol Energy אשר מחזיקה ברישיון למכירת חשמל לשוק הספרדי וישירות ללקוחות, בין היתר בהסכמים ישירים ארוכי טווח.
בהתאם למזכר ההבנות, הצדדים ינהלו מו"מ לצורך הגעה להסכם PPA מחייב תוך 60 יום ממועד החתימה על מזכר ההבנות. במהלך תקופה זו, הצדדים התחייבו שלא ל התקשר או להציע כל הצעה אחרת שלא תעלה בקנה אחד עם העסקה האמורה או תמנע את ההתקשרות בעסקה האמורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה