השוק

האשימו את האינפלציה בהפסדים והמנייה זינקה

ברביעי, יצרנית תחליף הבשר על בסיס צמחי "Beyond Meat" הציגה דוח רבעון שלישי לא מעודד והאשימו באינפלציה. בחמישי, מניות החברה זינקו ב-18%
מערכת ice | 
ביונד מיט (צילום פייסבוק)
מתברר שלהאשים הכנסות חלשות באינפלציה אינה אסטרטגיה רעה אחרי הכול. יצרנית הבשר על בסיס צמחי "Beyond Meat" בחנה תיאוריה זו ביום רביעי כאשר הראתה ירידה בהכנסות והאשימה את האינפלציה והעלייה בדמי ההובלה וחומרי הגלם.
ביום חמישי מניות החברה זינקו ב-18% והאסטרטגיה של החברה, עבדה. תוצאות הרבעון השלישי של החברה הממוקמת בקליפורניה היו חלשים אפילו מהצפוי. "אנחנו בוחנים הורדת מחירים בצורה שתיתן תחרות למקבילת הבשר מהחי", מסר מנכ"ל החברה איתן בראון.

תגובתו מגיעה לאחר שגם לקוחות החברה, בעקבות האינפלציה הגוהה, התחילו לרסן את הוצאותיהם והחליטו לקנות פחות מהמוצר, שהתייקר אף הוא, ולחזור ולצרוך בשר מהחי שעלויותיו נמוכות יותר, כך לפחות לדעתה של החברה.
ביונד מיט הציגו הפסדים ברבעון השלישי בגובה של 101.7 מיליון דולר הגבוהים מציפיות החברה. רק בחודש שעבר, החברה קיצצה בתחזית הרווחים שלה בפעם השנייה בעקבות הביקוש היורד. בנוסף, החברה פיטרה כ-200 עובדים וזאת על מנת לחסוך 39 מיליון דולר.
בנוסף, בראון והחברה מאשימים גם עליית המתחרים דוגמת טייסון פודס ככאלה אשר נוגסים לה בנתח השוק ומצמצמים את חלקם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה