השוק

זו חברת התעופה שבדרך להירכש ולעבור לבעלות חדשה

אייר פורטוגל נקלעה לחובות ענק ובממשלת פורטוגל מחפשים פתרונות למשבר החמור. באייר פראנס וב-KLM כבר מכינים את ההצעה וצפויים לרכוש את החברה
מערכת ice |  2
חברת התעופה TAP Air Portugal (צילום ויקיפדיה)
אייר פראנס-KLM מגלות עניין ברכישה או בשותפות בחברת התעופה הלאומית של פורטוגל, אייר פורטוגל TAP, כך לפי פרסומים. "אנחנו מאוד מחוברים עם חצי האי האיברי, ו-TAP יכולה להיות אופציה עבורנו להשיג שם נוכחות גדולה יותר", את הדברים אמר מנכ"ל קבוצת אייר פראנס-KLM, בן סמית', במסיבת העיתונאים להצגת תוצאות הקבוצה ברבעון השלישי.
גם בצד הפורטוגלי מצפים למכירה הקרבה, שתחלץ את חברת התעופה הלאומית של המדינה מהמצב הקשה בו היא נמצאת. אייר פורטוגל TAP, שעברה לרשות המדינה ב-2020, סבלה מהפסדים של 1.6 מיליארד אירו רק בשנה שעברה. מתוך כך ממשלת פורטוגל נאלצה לספק לחברה יותר מ-2.5 מיליארד אירו תמיכה במהלך משבר הקורונה.
ממשלת פורטוגל גם היא תומכת במכירה. שר התשתיות הפורטוגלי, פדרו נונו סנטוס, ציין בעבר כי TAP חייבת להתמזג עם חברת תעופה גדולה כדי לשרוד. ראש הממשלה, אנטוניו קוסטה, חשף בסוף חודש ספטמבר, כי התוכנית של הממשלה היא למכור את הרכוש של TAP ב-12 החודשים הקרובים. כלומר, להפריט את חברת התעופה הלאומית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החברה הגרועה בעולם. (ל"ת)
    אזרח פוטוגלי 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צריך לפרק ולהרכיה מחדש
    ג 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם סידרו הרבה ולא החזירו להם כספים. כני טישיץ הפסדץי 350 דולר.
    סגור