השוק

הסטארט אפ הישראלי להזמנת טיסות מגייס 304 מיליון דולר

חברת טריפאקשנס, שחוותה קושי רב בתקופת הקורונה, הצליחה לחזור לפעילות ואפילו צופה הנפקה בשנה הבאה. לקראת הצעד החשוב הזה הצליחה לגייס כעת 304 מיליון דולר
מערכת ice | 
איל טוויג ואריאל כהן (צילום TripActions)
לאחר שחברת הסטארט-אפ טריפאקשנס הגישה בחודש שעבר תשקיף חסוי בארה"ב לקראת הנפקה ב-2023, מדווח אמש בכלכליסט על כך שהחברה גייסה לקראת מטרה זו 304 מיליון דולר, על פי שווי של 9.2 מיליארד דולר ועל הפי ההערכות זה הוא הגיוס האחרון שלה לפני שתונפק על פי הצפי בשווי של 12 מיליארד דולר.
יחד עם זאת, זה לא הגיוס הראשון של החברה ובשנה שעברה גייסה 275 מיליון דולר בשווי של 7.5 מיליארד דולר ועל כן הגיוס החדש מהווה מקפצה משמעותית עבור החברה, שהופכת את סך הגיוס שלה עד כה ל-1.5 מיליארד דולר.
יחד עם זאת, חלק מהסכום לא גויס באמצעות מניות ועל פי הדיווחים רק 154 מיליון דולר הם שוויי מניות מקרנות השקעה ו-150 מיליון דולר נוספים גויסו מהקרן COATUE, על פי צורת מימון ייחודית שהותאמה לחברה.
לחברה בעת זו מספר משקיעים מוכרים, דוגמת Group 11 של 'הכריש' דובי פרנסס, לייטספיד, Grennoaks ואחרים. 
החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי היזמים אריאל כהן ואילן טוויג וכיום מעסיקה מעל ל-2,000 עובדים. לפני שנה החברה פתחה מרכז פיתוח בישראל והינה עוסקת בפיתוח מערכת המסייעת לארגונים לנהל את תקציבי הנסיעות העסקיות של העובדים. 
בהתאם להיותה חברה העוסקת בתחום התיירות ושוק הטיסות הבינלאומיות, בתקופת הקורונה היא חוותה קשיים משמעותיים ונאלצה לפטר מאות מעובדיה. מאז הצליחה להשתקם ב-500% ברבעון השלישי של השנה לעומת השנה הקודמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה