השוק

מקנאביס לנדל"ן: אינטליקנה מתמזגת עם חברת ריי

לאחר שאיבדה כ-95 אחוזים משווי המניות שלה, חברת הקנאביס הרפואי מפסיקה סופית את הפעילות בתחום ומבצעת מיזוג עם חברת הנדל"ן ריי
מערכת ice | 
אבי רומנו ממייסדי RAY TLV (צילום עופר חגיוב)
הקריסה הגרנדיוזית של חברת הקנאביס הרפואי הישראלית אינטליקנה הגיעה לסיומה. זה התחיל באופן מבטיח, כאשר במרץ 2019 החברה החלה לעסוק בגידול, ריבוי ייצור, אחסון והפצה של מוצרים רפואיים על בסיס צמח הקנאביס וכבר לאחר כשנה החלה לקבל אישורים רגולטוריים שונים. במהלך יוני 2021, החברה אף רשמה הכנסות בסך של כ-3.5 מיליון שקלים, אך בסיכום אותה השנה, נרשמו הפסדים אדירים בגודל של 14.6 מיליון שקלים.
שיתוף הפעולה עם אביב גפן גם כן לא עזר וכדור השלג של המופלת הכלכלית רק גדל. בחצי הראשון של השנה הנוכחית, איטליקנה הפסידה 7 מיליון שקלים נוספים ובסך הכל, איבדה 95 אחוזים משווי המנויות שלה, בשלוש וחצי שנים שהחברה קיימת. כעת, הגיע הקץ להתדרדרות, כאשר חברת הקנאביס מפסיקה את פעילותה בתחום והודיעה על מיזוג עם חברת הנדל"ן ריי. עם ההודעה על המיזוג הקרב, מניית החברה זינקה ביותר מ-14 אחוזים.
ריי הינה אפילו צעירה יותר מאינטליקנה, כאשר התאגדה רק ביולי 2020, אך בבעלותה של חברת הנדל"ן יש כבר שישה פרויקטים בהיקף זכויות של 250 אלף מ"ר לשימושים מעורבים של מגורים ותעסוקה.נכון להיום, ריי ביצעה עסקאות בהיקף של 200 מיליון שקל, כולל רכישה של שני בניינים ברמת החייל באפריל האחרון ב־86 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה