השוק

קארפור ויניליוור עוקבות: הושלמה רכישת פלסטושק ב-105 מיליון שקל

פלסטופיל המייצרת יריעות פלסטיק גמישות לתעשיית המזון נשלטת על ידי רונן אלעד וקיבוץ הזורע, השלימה את הרכישה של החברה המתמחה בייצור ופיתוח אריזות פוליאתילן לתעשייה, פלסטושק שבין לקוחותיה גם נסטלה
מערכת ice |  1
רשת קארפור (צילום shutterstock)
פלסטופיל הנסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של 89 מיליון שקל הודיעה היום ש(שלישי), רגע לפני יום כיפור כי השלימה את רכישת מלוא מניותיה של חברת פלסטושק מידי קרגל וכלל תעשיות, וזאת בתמורה ל105 מיליון שקל.
פלסטופיל עוסקת בייצור יריעות פלסטיק רב שכבתיות לתעשיית המזון, היא מייצרת יריעות פלסטיק גמישות לאריזה בשיטת שיחול ובניפוח לשרוולים, בין לקוחותיה נמנים תנובה, שטראוס, ועשרות חברות מזון אירופאיות, היקף מכירותיה בשנת 2022 צפוי להגיע לכ200 מיליון שקל.

פלסטושק מתמחה בייצור ופיתוח אריזות פוליאתילן לתעשייה, עוסקת בייצור ושיווק יריעות פוליאתילן מתוחכמות ומוצרי המשך על בסיס פוליאוליפינים, וכן מוצרי אריזות גמישות המודפסים בטכנולוגיה מתקדמת. בין לקוחותיה נמנים יוניליבר, נסטלה, קארפור ועוד. היקף מכירותיה בשנת 2022 צפוי להגיע לכ240 מיליון שקל. החברה המשותפת תעסיק כ370 עובדים בשני אתרי ייצור בשדרות ובקיבוץ הזורע.
רונן אלעד יו״ר פלסטופיל ובעל השליטה בחברה,  אמר היום כי המדובר במיזוג משמעותי בתחום תעשיית הפלסטיק בישראל, וכי הפעילות של שתי החברות משלימה זו את זו, שכן לשתי החברות ישנו מספר גבוה של לקוחות חופפים, ואיחוד מטות החברות יוביל לעליה באפקטיביות בתחום המכירות והשיווק לצד צמצום עלויות מכר והוצאות הנהלה.
רונן אלעד אמר עוד כי החברה המשותפת צפויה להמשיך לצמוח כך שהיקף המכירות של החברה המשותפת יגיע למיליארד שקל והרווח לפני מס יגיע ל150 מיליון שקל בתוך כארבע שנים. רונן אלעד ציין עוד כי יש בכוונת של פלסטופיל להמשיך ולצמוח הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות בעלות סינרגיה מוכחת לפעילות פלסטופיל בארץ ובחו״ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה אומר שעל הנייר קרגל הפסידה 75 מיליון שח
    מאיר 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה נקנתה ב2008 ב180 מיליון. מיום הקניה רק התדרדרה. חבל.
    סגור