השוק

סמי סגול משקיע 14 מיליון שקל בפתרון למשותקים

סמי סגול בדרך להשקעה בחברת מטריסלף הישראלית, חברת ביו-טכנולוגיה בתחום הרפואה הרגנרטיבית והנדסת רקמות, המתמודדת בימים אלה בגמר הגביע העולמי לסטארט-אפים
מערכת ice | 
סמי סגול (צילום מכללת אורט בראודה, יוטיוב)
איש העסקים סמי סגול (מבעלי "כתר פלסטיק") בדרך להשקעה של כ-14 מיליון ₪ בחברת מטריסלף הישראלית, חברת ביו-טכנולוגיה בתחום הרפואה הרגנרטיבית והנדסת רקמות, שפועלת למציאת פתרון למשותקים בחוט השדרה. מטריסלף דיווחה היום על כינוס אסיפה כללית מיוחדת לאישור הסכם השקעה עם חברת 'אימפקט', השייכת לאיש העסקים סמי סגול.
עפ"י ההסכם, היה ויאושר באסיפה, ישקיע סמי סגול כ-14 מיליון ₪ במטריסלף תמורת כ-15% במניות החברה, במחיר הגבוה ב-10 אחוז ממחיר הסגירה בבורסה. כמו כן, על פי הסכם ההשקעה כל עוד "אימפקט" מחזיקה ב-5% או יותר מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, היא תהיה רשאית למנות משקיף לדירקטוריון החברה. אימפקט בבעלות סמי סגול תקבל על כל מנייה אופציה במחיר של 150% ממחיר סגירת המנייה.
במהלך היומיים הקרובים מתמודדת מטריסלף בגמר הגביע העולמי לסטארט-אפים 2022 בסן פרנסיסקו שבארה"ב, כנציגה הישראלית היחידה בתחרות הגמר העולמית. גביע העולם לסטארט-אפים, בחסות קרן ההון סיכון פגסוס, היא תחרות הסטארט-אפים הגדולה בעולם, ומתמודדות בה למעלה מ-10,000 חברות מכ-70 איזורים גיאוגרפיים ברחבי העולם.
מתוך סך המתמודדות, העפילה מטריסלף לגמר הגביע כאשר היא הישראלית היחידה בגמר. הפרס לזוכה במקום הראשון הינו מענק על סך מיליון דולר.
 
מטריסלף, בניהולו של ד"ר אסף טוקר, מפתחת שתלים אוטולוגים (עצמיים) לרגנרציה של רקמות ואיברי גוף פגועים למגוון מחלות ומצבים רפואיים, על ידי שימוש במרכיב תאי ומרכיב חוץ תאי מהמטופל עצמו, באופן המונע דחיית השתל על רקע חיסוני – אחד האתגרים הגדולים בתחום השתלת רקמות ואיברים, אשר אין לו כיום מענה. ייצור השתלים נעשה בטכנולוגיה מוגנת פטנט, המשלבת הידרוג'ל רגיש לטמפרטורה, המיוצר בתהליך ייחודי הכולל עיבוד של פיסת אומנטום (רקמת שומן תוך בטני) הנלקחת מהמטופל עצמו ותאי גזע פלוריפוטנטיים, המיוצרים מתאים בוגרים הנלקחים גם הם מהמטופל.
הטכנולוגיה היא פלטפורמה אשר יכולה לשמש ליישומים רפואיים רבים בתחום הנדסת הרקמות, והאינדיקציה הראשונה בה מתמקדת כיום החברה היא ייצור של שתל נוירונלי אוטולוגי המיועד לנפגעים בחוט השדרה.
החברה נוסדה בשנת 2019 על ידי אלון סיני ועל ידי פרופ' טל דביר מאוניברסיטת תל אביב, המשמש כמדען הראשי של החברה, על בסיס טכנולוגיה אשר פותחה בעשור האחרון במעבדתו של פרופ' דביר, ובאמצעותה הודפס לפני כשלוש שנים הלב האנושי הראשון בהיסטוריה. החברה, שמשרדיה ממוקמים בנס ציונה, מעסיקה כ-11 עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה