השוק

בנק ירושלים מאמץ את החיילים המיוחדים

בנק ירושלים יאמץ יחידת חיילים מיוחדים בבסיס חיל האוויר תל נוף, כחלק מתוכנית "גדולים במדים". עובדי הבנק ילוו את החיילים המיוחדים ויתמכו בהם

מערכת ice | 
יאיר קפלן בנק ירושלים (צילום יוסי צבקר)
אתמול (רביעי) נחנך שיתוף פעולה חדש בין בנק ירושלים לעמותת "יד לילד המיוחד", שבזכותו צעירות וצעירים עם מוגבלות משולבים בצה"ל. במסגרת זו הבנק יאמץ יחידה בבסיס חיל האוויר תל נוף, כחלק מתוכנית "גדולים במדים". מעבר לתרומה הכספית של הבנק, עובדים בבנק יאמצו את החיילים החדשים, יתמכו בהם ויעמדו איתם בקשר.
שיתוף הפעולה שנחנך, בנוכחות יו"ר דירקטוריון הבנק, הנהלת הבנק, אלוף במיל' גבי אופיר ומנכ"ל העמותה הרב מנדי בליניצק, יספק הזדמנות לצעירים אלה לממש את הפוטנציאל שלהם דרך תרומה משמעותית לחברה ושירות בצה"ל. בנק ירושלים משקיע רבות בטיפול וקידום אוכלוסיות מיוחדות ובין היתר משלבן כחלק מעובדי הבנק תוך יצירת תנאים שווים לכל העובדים. 

זאב נהרי, יו"ר דירקטוריון בנק ירושלים,  אמר בטקס שנערך היום למשפחות:
"עברתם דרך ארוכה עד הגעתכם לכאן. כולכם חלק מהמאבק הגדול המתנהל, בשנים האחרונות, על קבלת השונה ושילוב האחר. השינוי המתחולל בחברה כיום הוא משמעותי ואתם ההוכחה לכך. הצעירים שהצטרפו היום לשירות מוכיחים כי אין דבר העומד בפני הרצון. אני שמח שנפלה בחלקו של הבנק הזכות לתרום תרומה כה משמעותית לצה"ל ולצעירים המתגייסים".
 
הרב מנדי בליניצקי, מנכ"ל עמותת "יד לילד המיוחד": "כדי שהחלום של הצעירים המדהימים הללו יתגשם, חברנו לבנק ירושלים שבחר לאמץ אותם לליבו ולאפשר להם את השירות ההתנדבותי בצורה מיטבית. על כך כולנו אסירי תודה להנהלת הבנק על ההחלטה הערכית, מוסרית וחברתית מדרגה ראשונה. כולי תקווה שבעקבות בנק ירושלים יצטרפו עוד חברות למיזם זה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה