השוק

חברת הסייבר הישראלית משיקה קרן השקעות חדשה

סנטינל וואן, חברת הסייבר האוטונומית, מכריזה היום על השקת קרן השקעות בשם S Ventures. מנכ"ל החברה: "אני גאה לראות אותנו משקיעים ביזמים נוספים שממשיכים את המורשת הזו של חדשנות"
מערכת ice | 
צילום אור שמולביץ
סנטינל וואן, חברת הסייבר האוטונומית, מכריזה היום על השקת קרן השקעות בשם S Ventures, שתשקיע עד מאה מיליון דולר בסטארטפים פורצי דרך בעולמות הסייבר והדאטה. תומר ויינגרטן, מייסד ומנכ״ל סנטינל וואן: ״סנטינל וואן היא חלוצה בגישה מבוססת- דאטה לפתרונות סייבר אוטונומיים. בימים הראשונים שלנו כחברה, המשקיעים שלנו האמינו בחזון שלנו ותמכו בנו. היום, אני גאה לראות אותנו משקיעים ביזמים נוספים שממשיכים את המורשת הזו של חדשנות. המיקוד שלנו בפתרונות סייבר ודאטה חדשניים והיכולות הטכניות המרשימות שלנו, ציבור הלקוחות שלנו והניסיון המסחרי יתרמו לחברות הפורטפוליו שלנו. אנחנו מחויבים להשקעות בפתרונות חדשניים, שפותרים בעיות מהותיות בעולמות העסקיים ובעולם הדיגיטלי בכלל".
בנוסף, סנטינל וואן ממנה את אירן רזניקוב לשמש כדירקטורית השקעות ורכישות האחראית על הפעילות בישראל ואירופה.  רזניקוב ניהלה בעבר את ההשקעות והרכישות של סיסקו בישראל בתחום הסייבר והענן וכן הייתה מנהלת השקעות ב-YL Ventures, קרן הון- סיכון ישראלית- אמריקאית, המתמחה בהשקעות סייבר בשלבים מוקדמים. 
 
הקרן החדשה תשקיע בכל שלבי החיים של סטרטאפים, עם התמקדות בחברות מתחום הסייבר והדאטה, שפותרות צרכים ללקוחות קיימים של סנטינל ומאפשרות אינטרגציה לטכנולוגיית ה-XDR של החברה דרך הפלטפורמה של החברה Singularity marketplace. במקביל להשקה מכריזה הקרן על ביצוע שתי השקעות חדשות: Armorblox - חברה המפתחת פתרונות לאבטחת מייל ארגוני תוך שימוש בבינה מלאכותית וניתוח שפה טבעית (NLP) ו-- Noetic Cyber חברה המפתחת פתרונות ניהול ושליטה על נכסי סייבר ארגוניים שמספקים לצוותי אבטחה ויזיביליות ותובנות לגבי עמידות הארגון בפני איומים לגבי נכסים פיזיים (מחשבים, שרתים) ווירטואלים (בענן).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה