השוק

ברנמילר תשתף פעולה עם שתי חברות אירופאיות בתחום המימן הירוק

ברנמילר חתמה על מזכר הבנות עם 2 מהחברות האנרגיה המתחדשת הגדולות באירופה ויתחילו בבדיקת פרויקטים בספרד; ברנמילר תצטרך כבר עכשיו לשולה פרויקטים בספרד במטרה לצמצם את היקפי פליטת הפחמן בתחומי התעשיה
ניצן כהן | 
אבי ברנמילר, יו"ר ומנכ"ל ברנמילר (צילום אתר החברה)
ברנמילר חתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם שתיים מענקיות האנרגיה המתחדשת באירופה. במסגרת שיתוף הפעולה יפעלו החברות בפרויקטים משותפים בספרד לבחינת שילוב טכנולוגיית החברה לצורך הפקת מעל 100 אלף טון בשנה של מתנול ממימן ירוק.
ברנמילר תצטרף כבר עכשיו לשלושה פרויקטים של שתי החברות. מברנמילר נמסר כי לאחר השלמת שלב בדיקות ההיתכנות, ייכנס המיזם לשלב ההנדסה הבסיסית. תוצאות חיוביות בשלב זה צפויות להוביל, בהתאם לתנאי מזכר ההבנות, להתקשרות בהסכם סופי של שלוש החברות, במטרה לספק אנרגיה תרמית, קיטור ירוק ורציף, על ידי מערכות אחסון החברה (bGen). 

מערכות האחסון יוטענו על ידי אנרגיית רוח ואנרגיה סולארית במטרה לייצר קיטור נקי, שהוא מרכיב קריטי בהפיכת המימן הירוק למתנול ירוק ובכך יאפשר את השינוע שלו בצורה זולה ובטוחה ברחבי אירופה.
אבי ברנמילר יו"ר ומנכ"ל ברנמילר אנרג'י: "שיתוף פעולה זה מהווה דריסת רגל משמעותית של ברנמילר בתחום נוסף באנרגיה הירוקה. שינוע מימן ירוק מהווה כיום את האתגר המשמעותי ביותר ליזמים מתחום המימן. לברנמילר יש את האמצעים והיכולות לענות על צרכים אלו, המערכות שלנו יקלטו חשמל משדות סולאריים ורוח ויספקו קיטור בצורה סדירה ואמינה לתהליך זה".
חוסה לואיס מורן, מנהל הפתרונות המשולבים של חברות Green Enesys  ו- Viridi RE:
 "אנחנו רואים בברנמילר שותף טבעי לקידום הפרויקטים שלנו בספרד. פתרון אחסון האנרגיה התרמית של ברנמילר מוכח ובעל ניסיון, בנוסף חברת ברנמילר מביאה עמה צוות מסור ומומחה בתחום דבר המהווה תרומה משמעותית להצלחתם של הפרויקטים עליהם אנו עובדים".
חברת ברנמילר אנרג'י: פועלת בתחום האנרגיה המתחדשת וההתייעלות האנרגטית, בדגש על אגירת אנרגיה תרמית. החברה פיתחה טכנולוגיה יעילה וחסכונית לשימור אנרגיה על ידי חום. החברה פועלת בתחום הייזום, תכנון, הקמה והפעלת מתקנים לייצור חשמל וחום לתעשייה ומסחר, וכן במכירת ציוד ופתרונות אגירה. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי אבי ברנמילר, יו"ר ומנכ"ל החברה.
Viridi RE  היא חברה ותיקה בתחום הפרויקטים של אנרגיה מתחדשת בועלת רקוד ברחבי אירופה ואמריקה. מאז 2006 הייתה מעורבת החברה בפרויקטים של מעל ל-2 GW בתחום האנרגיה הסולארית ופתרונות אנרגיה ירודה כגון מימן. 
Green Enesys מפתחת פרויקטים בינלאומיים בתחום האנרגיה המתחדשת מאז שנת 2009. יחד עם חברת Viridi RE היא מפתחת יותר מ-5 GW של אנרגיה מתחדשת במסגרת פרויקטים ברחבי העולם המשלבים פתרונות אנרגיה חכמים הכוללים שימוש במימן ירוק. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה