השוק

ליברמן נפגש עם בכירי בנק EFG לאחר פתיחת הנציגות הישראלית

שר האוצר אביגדור ליברמן נפגש עם בכירי הבנק השוויצרי EFG לאחר שאלה קיבלו את האישורים הנדרשים לפתיחת הנציגות הישראלית; EFG מקימים בתל אביב נציגות של בנקאות פרטית
ניצן כהן | 
ליברמן ובכירי EFG (צילום יוסי פונס)
בנק EFG פתח החודש נציגות רשמית בתל אביב עבור הזרוע השוויצרית שלו. לקראת פתיחת הנציגות הגיעה לישראל משלחת של בכירי הבנק במטרה להביע אמון ומחויבות לפעילות בישראל. המשלחת השתתפה במשך כשבוע במגוון אירועים ופגישות עם אנשי ממשל ורגולציה, חברות הייטק ופיננסים, יזמים ואנשי עסקים בכירים.
לרגל קבלת האישורים הרגולטוריים לפעילות בישראל, נפגשו בכירי הבנק השוויצרי עם שר האוצר אביגדור ליברמן בלשכתו בירושלים. השר ליברמן בירך על החלטת הבנק לפעול בישראל וציין כי ישראל רק תפרח מריבוי שחקנים מקצועיים שיתאמו לשוק משוכלל ותחרות בריאה.
 
ג׳יורג׳יו פראדלי, מנכ״ל בנק EFG, הודה לשר על קבלת הפנים החמה ועל התמיכה בנציגות החדשה וציין: "הנציגות המקומית תרחיב את החשיפה של הבנק לשוק הישראלי, ותאפשר לבנק לנצל הזדמנויות משמעותיות בפעילות ניהול ההון בארץ והרחבת החשיפה באזור כולו".
שר האוצר, אביגדור ליברמן, ציין כי: ״כניסת שחקנים בינלאומיים חזקים, דוגמת EFG Bank AG לענף הבנקאות הישראלי מעידה על חוזקה הכלכלי ואיתנותה הפיננסית של מדינת ישראל וענף הבנקאות הישראלי בפרט״.
EFG International היא קבוצת בנקאות פרטית בינלאומית המציעה שירותי בנקאות פרטית וניהול הון, הפועלת מהמטה שלה הממוקם בציריך, שוויץ. קבוצת עסקי הבנקאות הפרטית של EFG International פועלת באמצעות כ-40 שלוחות ברחבי העולם. מניות החברה (EFGN) רשומות למסחר בבורסת SIX בשוויץ.
*בתמונה: פרנקו פולוני, ראש אזור שוויץ ואיטליה ב- EFG, ג׳יורג׳יו פראדלי, מנכ״ל EFG, אביגדור ליברמן, שר האוצר, דן שגיא, האחראי בשוויץ על פיתוח הפעילות העסקית בישראל ב- EFG, רן היישטיין, ראש נציגותEFG  בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה