השוק

מגמה מדאיגה: תוך שבוע נסגרו 30 מסעדות בעיר הזאת

רומא קורסת: 30 מסעדות נסגרו במהלך השבוע האחרון וזה לא הסוף. משבר האנרגיה והאינפלציה גרמו לבעלי המסעדות להעדיף לסגור את המסעדות ולהימנע מהפסדים נוספים
מערכת ice |  1
מסעדות נסגרות (צילום freepik)
משבר האנרגיה בעולם הפוגע ביתר שאת באירופה, האינפלציה הגועשת שבעקבותיה חומרי הגלם מתייקרים ושכר הדירה מרקיע משפיע על כולם. היומון האיטלקי Il Messaggero מפרסם את הערכת Fiepet Confesercenti, הפדרציה האיטלקית של עסקים ציבוריים ותיירותיים, לכך שכ-30 מסעדות נסגרו בשבוע בעיר רומא לבדה.
לא מעט מהמסעדות שנסגרו הינן מסעדות ותיקות ומוכרות אשר ציינו שעליית המחירים הקיצונית גרמה לכך שהחשבונות גבוהים הרבה יותר מההכנסות ולא יאפשרו את פתיחת המסעדות יותר. על פי הערכה, עד סוף ספטמבר ייתכן ויסגרו 120 מסעדות נוספות. המחירים במסעדות שעדיין פתוחות עולים וזאת על מנת לשרוד, אך בעיה נוספת תצוץ בקרוב.
 
משבר האנרגיה ואיתו מחירי האנרגיה הגבוהים, בעיקר באירופה, מאלץ את מנהיגי היבשת למצוא פתרונות, שכרגע נראים מאולתרים, כדי להצליח לצמצם את הנזק של האזרחים. ממשלת איטליה הודיעה כי במהלך החורף לא יתאפשר לחמם מעל טמפרטורה של 19 מעלות ובמקביל יצאה בקמפיין לעידוד קיצור המקלחות ולהתקלח במים קרים. ייתכן והחלטות כאלה ימנעו מתיירים רבים להגיע לאיטליה בחודשי החורף הקרים וכתוצאה מכך המסעדות, הבנויות על התיירים המגיעים, ימשיכו להיסגר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל הצגות
    הידען 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל מקום בעולם ובכל תקופה מסעדות נסגרות ואחרות נפתחות. מה זה 30 בעיר כמו רומא.
    סגור