השוק

אילון מאסק נשאר בחוץ: מי נבחרו כיזמים המובילים בעולם?

אלפיים אמריקאים ענו על הסקר, כעת פורסמו עשרת היזמים המובילים. אילון מאסק אפילו לא בשלישייה הראשונה וכמה נשים נמצאות בטופ? התשובות כאן
מערכת ice | 
ג'ף בזוס ואילון מאסק (צילום ויקיפדיה)
ביל גייטס, ג'ף בזוס וסטיב ג'ובס נחשבים לשלושת היזמים המודרניים המשפיעים ביותר, על פי מחקר חדש. הסקר שנערך בקרב 2,000 אמריקאים נתן למשיבים רשימה של למעלה מ-40 יזמים מ-50 השנים האחרונות וביקש מהם לבחור את אלו שהשפיעו באופן חיובי ביותר על החברה.

המשיבים בחרו את המייסדים של מיקרוסופט, אמזון ואפל לראש הרשימה, כאשר אילון מאסק, ומארק צוקרברג מסיימים את החמישייה הראשונה. בעקבותיהם, המשיבים בחרו באופרה ווינפרי, מלינדה גייטס וסם וולטון (מייסדWalmart ). לארי פייג' (מייסד משותף של גוגל) וטד טרנר (מייסד (CNN השלימו את רשימת 10 המובילים. הסקר שנערך על ידי חברת OnePoll מטעם Herbalife Nutrition, שאל את המשיבים על ההשפעה של יזמים מודרניים בהשוואה לעמיתיהם ההיסטוריים ובחן את המאפיינים שהפכו ליזם טוב.
 
לפני שראו את הרשימה שנבחרה מראש של יזמים מודרניים, המשיבים התבקשו לכתוב את שמות היזמים שלדעתם הם "הגדולים בכל הזמנים". בין היתר, שמות אגדיים כמו הנרי פורד, אלכסנדר גרהם בל ותומס אדיסון הוצגו מספר פעמים בתשובותיהם של המשיבים.
הסקר מצא כי 48% מהנשאלים מאמינים שיזמים מודרניים משפיעים יותר מעמיתיהם ההיסטוריים - בעוד ש-20% אמרו את ההיפך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה