השוק

אפולו פאוור מכריזה על יציאה לגיוס משמעותי עם יעד גבוה

חברת האנרגיה הסולרית הכריזה הבוקר (רביעי) על כוונתה לצאת לגיוס משמעותי לאחר שרק אתמול גייסה כ-60 מיליון שקלים משורת משקיעים נוצצת, בחברה מציינים כי מדובר בהבעת אמון בטכנולוגיה "פורצת הדרך" שלהם
מערכת ice | 
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור (צילום רמי זרנגר)
אפולו פאוור מודיעה הבוקר (רביעי) כי בכוונתה לצאת לגיוס משמעותי. כמו כן רק אתמול גייסה החברה כ- 60 מיליון שקלים ממשקיעים, ביניהם קבוצת "הפניקס", קבוצת "מור השקעות", קרן נוקד, קרן חצבים, דוד פתאל ומספר נוסף של משקיעים. מדובר בהעמקת השקעתן של "מור" ו"הפניקס" באפולו פאוור וכן בכניסת משקיעים חדשים מהמובילים בתחומם. 
סכום הגיוס הפוטנציאלי הינו כ- 100 מיליון שקלים, אשר מורכב מרכישת 1,746,470 מניות רגילות של החברה במחיר של 33.5 שקלים למניה וכן 873,235 אופציות לא סחירות, הניתנות למימוש ל- 873,235 מניות רגילות של החברה תמורת מחיר מימוש של 47 שקלים.
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור התייחס לגיוס ואמר : "אנו רואים במהלך הבעת אמון של המשקיעים בחברה ובטכנולוגיה פורצת הדרך שלה, בייחוד בתקופה מאתגרת זו בה שווקים רבים בעולם חווים קושי ומיתון. האצת החדשנות בשוק הרכב והביקוש העולמי הגובר לאנרגיות מתחדשות, הביא לגידול בפעילות העסקית של החברה, כולל הקמת המפעל הראשון מסוגו בעולם לייצור יריעות סולאריות גמישות ולצידו גיוס עובדים רבים".
 
אפולו פאוור (באמצעות חברת הבת סולארפיינט), הינה חברה המפתחת, מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה