השוק

סייברסטארטס מגייסת 60 מיליון דולר לקרן SEED חדשה

הקרן הראשונה של סייברסטארטס הציגה תשואה שנתית משוקללת של 300% וחב' הפורטופוליו גייסו 2 מיליארד דולר ב-2021, עם שווי כולל של 20 מיליארד דולר
מערכת ice | 
ליאור סיימון וגילי רענן (צילום יוסי זליגר)
סייברסטארטס (Cyberstarts), קרן הון סיכון המתמקדת בבניית הדור הבא של חברות הסייבר, מודיעה היום על סגירת קרן חדשה של 60 מיליון דולר, שתשקיע בחברות סייבר בשלבי SEED. קרן Cyberstarts Seed III מגויסת חודשים ספורים בלבד לאחר גיוס 200 מיליון דולר לקרן הזדמנויות חדשה, מה שמביא את סך הנכסים המנוהלים על ידי סייברסטארטס ל-374 מיליון דולר. בנוסף, סייברסטראטס, בראשה עומדים גילי רענן וליאור סיימון, הודיעה על מינויו של דאג מריט, הנשיא והמנכ"ל לשעבר של ספלאנק, ליו"ר תוכנית Sunpeak שמטרתה להאיץ את צמיחת חברות הפורטפוליו הבוגרות.
מאז הקמתה ב-2018, סייברסטארטס הפכה לאחת מקרנות ההון סיכון המצליחות בעולם, המתמקדת בהשקעה ובתמיכה ביזמים ובחברות בשלבים מוקדמים בתחום אבטחת סייבר. לסייברסטארטס מודל ייחודי המגובה בקהילה של יזמים, והמשקיעים והשותפים (LPs) שלה הם מהדמויות המובילות בתעשייה; שלמה קרמר ממייסדי צ'ק פוינט, אימפרבה וקייטו נטוורקס; מריוס נכט מצ'ק פוינט; ניר צוק מפאלו אלטו נטוורקס; מיקי בודאי וראקש לונקר מטרסטירוטרנסמיט; אודי מוקדי מסייברארק; יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל מארמיס; אסף רפפורט מ-וויז; מיכאל שאולוב מפיירבלוקס; גיא פודג'רני ופיטר מקיי מסניק; ניר פולק מאקסבים; ועוד. המשקיעים מעניקים ייעוץ אסטרטגי והכוונה לחברות הפורטפוליו וליזמים, החל ממפת הדרכים של המוצר עד לגיוס כוח אדם וכל מה שביניהם.
הקרן הראשונה של סייברסטארטס הציגה תשואה שנתית משוקללת של 300% וחברות הפורטפוליו שלה גייסו סך של 2 מיליארד דולר ב-2021, עם שווי כולל של 20 מיליארד דולר. בין המשקיעים בחברות הפורטפוליו של סייברסטארטס ניתן למנות את סקויה, גריילוק, לייטספיד, אינדקס, אינסייט פרטנרס, אקסל, ג'נרל אטלנטיק ועוד.
בנוסף, הודיעה הקרן על צירופו של דאג מריט לסייברסטארטס. מריט שימש עד לאחרונה כנשיא ומנכ"ל ספלאנק (Nasdaq:SPLK), ומילא תפקידים בכירים בחברות גדולות ובהן סיסקו, סאפופיפלסופט. מריט ישמש כיו"ר Sunpeak – תוכנית חדשה לחדירה לשוק (Go To Market), שנועדה לעזור לחברות הפורטפוליו הבוגרות של הקרן להצמיח את עסקיהן ואת ההכנסות שלהן. התוכנית החדשה משתמשת בגישה מדידה, המבוססת על מדדי ביצוע מרכזיים (KPI), ונשענת על ליווי של בכירי המנהלים העולמיים בתחום השיווק והמכירות.
 
דאג מריט: "אני מאוד מתרשם מההצלחה של סייברסטארטס ומעוצמת הפורטפוליו שלה. אני מתרגש לעבוד יחד עם הצוות כדי לבנות את קהילת Sunpeak, שתכלול את אנשי ה-  GTMהמובילים מכל העולם, ולעזור לדור הבא של יזמי אבטחת סייבר להצמיח את עסקיהם במהירות ובתבונה".
ליאור סיימון, שותפה בסייברסטארטס: ״כדי לבנות את חברות הגנת הסייבר הטובות בעולם צריך יותר מ-הון בלבד - יש לגבש מודל השקעה מוכלל כבר מהיום הראשון, לזהות ולהשקיע בכשרונות הנכונים ולהעניק להם מעטפת תמיכה לכל הנדבכים העסקיים. אנחנו מלווים את חברות הפורטפוליו שלנו בגישה ייחודית דרך תהליך שנקרא Sunrise - וכעת גם משלימים אותו בתוכנית ה- Sunpeak״.
גילי רענן, מייסד סייברסטארטס: "רוב המיזמים איתם שיתפנו פעולה גדלים והופכים לעסקים משמעותיים בפרק זמן קצר. כעת, אני שמח שדאג מריט מצטרף לצוות שלנו כיו"ר תוכנית ה-Sunpeak. דאג יעזור ביצירת 'מדריך' לאסטרטגיית החדירה לשוק בתחום הסייבר, ויקים קהילה תומכת של מנהלים בכירים בתחום. התוספת של הקהילה החדשה היא הצעד הטבעי הבא במסע של חברות הפורטפוליו שלנו להיות חברות הסייבר החשובות בעולם". סייברסטארטס מנוהלת על ידי ליאור סיימון וגילי רענן. הצוות המצומצם כולל גם את ג'ייסון קלארק, יו"ר המועצה המייעצת של מנהלי אבטחת המידע; קרטיס סימפסון, שמוביל את תחום התאמת המוצר לשוק עם חברות הפורטפוליו; ודאג מריט, יו"ר ועדת הייעוץ לחדירה לשוק.
סייברסטארטס נוסדה בשנת 2018 על ידי גילי רענן, ומנוהלת על ידו ועל ידי ליאור סיימון. הקרן מפעילה מודל עסקי ממוקד המטפח יזמי אבטחת סייבר, ועוזרת לעצב חברות החל מפיתוח המוצר עד להתאמתו לשוק, ומעבר לכך. סייברסטארטס מממנת ארגוני אבטחת סייבר ישראליים בשלבים מוקדמים, והיא קרן ההון סיכון היחידה שממומנת בעיקר על ידי יזמי הסייבר המובילים בתעשייה. השקעות הסיד של סייברסטארטס כוללות חברות כמו Fireblocks, Wiz, Transmit, Island, Noname Security, ורבות נוספות, שחלקן עדיין פועלות מתחת לרדאר (stealth mode).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה