השוק

מייסד WeWork חוזר, גייס 350 מיליון דולר לחברה החדשה

אדם נוימן, שהתפטר ב-2019 מתפקיד מנכ"ל WeWork, קיבל מימון נרחב מענקית ההון-סיכון אנדריסן הורוביץ לטובת חברת הנדל"ן החדשה שלו Flow
מערכת ice | 
אדם נוימן (צילום יוטיוב TechCrunch)
ענקית ההון סיכון אנדריסן הורוביץ הודיעה היום (שני) כי היא תשקיע בחברת הנדל"ן למגורים של אדם נוימן Flow, ותתמוך במיזם החדש של מייסד השותף של WeWork Inc, שספג לא פעם ביקורת על סגנון הניהול הבלתי סדיר שלו לכאורה.
גייס 350 מיליון דולר לחברה החדשה ההשקעה הוכרזה בפוסט בבלוג של מארק אנדריסן, מייסד שותף ושותף כללי בחברת ההון סיכון: "אדם הוא מנהיג בעל חזון שחולל מהפכה בקבוצת הנכסים השנייה בגודלה בעולם - נדל"ן מסחרי", כתב אנדריסן. הבלוג לא חשף את הפרטים הכספיים של ההשקעה, אך לפי דיווח בניו יורק טיימס מדובר בהשקעה של 350 מיליון דולר. החברה החדשה תספק "שירות עבור בעלי דירות".

בשנת 2019, נוימן הסכים להתפטר מתפקיד המנכ"ל של WeWork ולוותר על השליטה בהצבעות הרוב בחברה לאחר שהקונצרן היפני SoftBank Group Corp ובעלי מניות אחרים פנו אליו בשל צניחה בהערכת השווי המשוערת של החברה לקראת הנפקה ראשונית מתוכננת. WeWork יצאה לבורסה בסופו של דבר בשנה שעברה באמצעות מיזוג עם חברת רכישה למטרות מיוחדות בעסקה שהעריכה את הסטארט-אפ המחלק משרדים ב-9 מיליארד דולר, ירידה חדה מ-47 מיליארד הדולרים שהיה שווה ב-2019.
על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל בינואר, נוימן רכש מניות רוב בלמעלה מ-4,000 דירות, בשווי של מיליארד דולר בסך הכל.
לפני כשבוע דווח כי WeWork מתכננת מתחם עבודה חדש בבניין לשימור בנחלת בנימין, פרויקט בהשקעה של 22 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה