השוק

אהוד ברק יכול לחייך: ההכנסות הוכפלו והגיעו ל-95 מיליון

חברת הקנאביס הרפואי אינטרקיור פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של השנה ומדווחת על זינוק של 200% בהכנסות שהסתכמו בכ-95 מיליון שקלים
מערכת ice |  4
אהוד ברק (צילום יוסי אלוני פלאש 90)

חברת הקנאביס הרפואי אינטרקיור (NASDAQ: INCR; TSX: INCR:U, TASE: INCR), אשר אוהד ברק משמש כיושב הראש שלה, פרסמה היום (שני) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני השנה.

הכנסות החברה הכנסה הסתכמו ברבעון השני לשנת 2022 בכ-95 מיליון שקלים, פי 2 מההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד, וגידול של 9% בהשוואה לרבעון הקודם. הרווח התפעולי המתואם (Adjusted EBITDA) ברבעון השני גדל ב-90% ל-22 מיליון שקל. הרווח הגולמי ברבעון השני של השנה, גדל בכ-115% בהשוואה לרבעון המקביל וגדל ב-16% בהשוואה לרבעון הקודם ליותר מ-40 מיליון שקל.


הרווח הנקי ברבעון השני של 2022 הסתכם ב-15 מיליון שקל, גידול של יותר מ-160% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה. כמו כן, החברה דיווחה על רבעון שמיני ברציפות של תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת. כאשר, סיימה את הרבעון השני עם 246 מיליון שקל מזומן. תחזית החברה צופה המשך צמיחה בהכנסות במחצית השניה של השנה הנוכחית.


ברקע התוצאות החיוביות, בחברה מציינים את השקת חנות הדגל הראשונה במרכז וינה, אוסטריה המציעה מגוון מוצרי Cookies ואחרים, לצד המשך הרחבת רשת בתי המרקחת בישראל, עם פתיחת בית מרקחת 'קוקיז' בבאר שבע. במהלך הרבעון מספר בתי המרקחת של החברה הפועלים בישראל גדל ל-24, מתוכם 16 בעלי רישיון פעיל אשר ניפקו קנאביס רפואי במהלך הרבעון.
 


מנכ"ל אינטרקיור אלכסנדר רבינוביץ, מסר: "אנו גאים לדווח על רבעון עשירי ברציפות של צמיחה רווחית תוך ביסוס מעמדנו המוביל. במהלך הרבעון השני הגדלנו את מערכי הגידול, הייצור וההפצה שלנו תוך יישום תוכניתנו האסטרטגית להרחבת הפעילות הגלובלית. אנו מצפים להמשך הצמיחה, תוך מחוייבות והתמקדות בהרחבת הפלטפורמה הייחודית שלנו, בניית ערך לבעלי המניות ושיפור איכות החיים לקהילות המטופלים בארץ ובעולם".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אילו היה איש ימין כבר היה מזמן בכלא על התרמיות הגדולות
    גיא 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהפכו אותו מיליונר בזמן שהיה עובד מדינה. אילו היה איש ימין כבר היו נפתחות חקירות שוחד הלבנה הטרדות מיניות. אחד האנשים היותר נאלחים בהסטוריה של המדינה שמלוקק ע"י תקשורת השקר בישראל.
    סגור
  • 3.
    חזיר
    א.א 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור, עושה מיליונים על הגב של החולים המסכנים שנאבקים לממן את התרופה שלהם. מקומו ביחד עם יובל לנדשפט וליצמן, בגיהנום!!!
    סגור
  • 2.
    מכר נשק לכל מיני... עכשיו מוכר סמים (ל"ת)
    כבוד 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מתי הקאקר יחזיר את חובו לקופה הציבורית על סך 4 מיליון ש (ל"ת)
    אאא 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור