השוק

כ-180 מיליון דולר הכנסות: רבעון מוצלח לאבן קיסר

הכנסות של 180.3 מיליון דולר, שיא לרבעון השני ועלייה של כ-10.3%; צמיחה של 13.7% על בסיס שערי מטבע קבועים; רווח נקי המיוחס לבעלי מניות הרוב ברבעון של כ-11.1 מיליון דולר או 0.32 דולר למניה; EBITDA המתואם ברבעון השני - כ-17.1 מיליון דולר
מערכת ice | 
כלכלה (צילום vecteezy)
חברת אבן קיסר, הנסחרת בנאסד"ק (סימול: CSTE), והינה חברה מובילה בפיתוח וייצור של משטחי עבודה איכותיים, פרסמה היום (חמישי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2022 שהסתיים ביום 30 ביוני 2022, ואשררה את תחזיותיה לשנה זו.
הרבעון המוצלח כלל הכנסות של 180.3 מיליון דולר, שיא לרבעון השני ועלייה של כ-10.3%; צמיחה של 13.7% על בסיס שערי מטבע קבועים.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות הרוב ברבעון של כ-11.1 מיליון דולר או 0.32 דולר למניה; הרווח המתואם המדולל למניה - 0.20 דולר. ה-EBITDA המתואם ברבעון השני - כ-17.1 מיליון דולר.
בחודש יולי 2022 רכשה החברה מפיץ בשבדיה ובכך ביססה ערוץ הפצה ישיר ראשון באיחוד האירופאי.
דירקטוריון החברה הכריז על חלוקת דיבידנד במזומן בסך של 0.25 סנט למניה.
יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר: "אנחנו שמחים להציג את תוצאות הרבעון השני שהן בהתאם לציפיותינו ומשקפות התקדמות נוספת ביישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה. מדובר ברבעון שישי ברציפות שבו אנו מציגים צמיחה דו-ספרתית בהכנסות משנה לשנה, כולל צמיחה של כמעט 20% בארה"ב, תוך יישום מוצלח של העלאות מחירים, מהלך שתרם לצמצום השפעת  ההתייקרות במחירי מוצרי הגלם ועלויות השילוח ולשיפור מרווחי הפעילות ביחס לרבעון קודם ולרבעון הרביעי של שנת 2021.
"יצע המוצרים המגוון ואיכותי שלנו, יחד עם הטמעה מוצלחת של הרכישות שביצענו, וכן המשך הפעילות הממוקדת לשיפור חווית הלקוח באמצעות הרחבת הפלטפורמות הדיגיטליות שלנו – כל אלו תומכים בשיפור משמעותי בפעילות העסקית שלנו. בהסתכלות על המחצית השנייה של 2022, אנו משיקים מוצרים חדשים בטריטוריות השונות שלנו, וממשיכים לבחון כל העת ביצוע צעדי תמחור נוספים ככל שידרשו. כחלק מהאסטרטגיה שלנו להרחבת ערוצי ההפצה הישירים, רכשנו בחודש יולי מפיץ בשבדיה עם הכנסות שנתיות של כ-4 מיליון דולר ובכך מבססת החברה ערוץ הפצה ישיר ראשונה באיחוד האירופי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה