השוק

גל הפיטורים מגיע גם לתעשיית הפורנו

אתר התוכן למבוגרים OnlyFans החל לאחרונה לפטר עובדים, למרות שרק לאחרונה התגאה בכך שלא רק שהקורונה הגדילה את הפעילות בו באופן חד, אלא שגם החזרה לשגרה לא פגעה בו בכהוא זה
יאיר מור |  2
XXX (צילום pexels edit ice)
אף תעשייה לא מסוגלת להתחמק מהמצב הכלכלי – גם לא זו שטענה שגם הכניסה לקורונה וגם היציאה ממנה רק חיזקו אותה. OnlyFans, הנחשב לאחד מאתרי הפורנו הגדולים בעולם, החל בימים האחרונים במהלך של פיטורי עובדים, כך חשף בסוף השבוע אתר ביזנס אינסיידר.
האתר לא הצליח לגלות בכמה עובדים מדובר או מדוע החליט האתר לפטר עובדים. ההצהרה שמסר האתר אישרה שעובדים אכן פוטרו, והוסיפה: "OnlyFans בודקת באופן תדיר את המבנה הפנימי שלנו כדי להבטיח שהיוצרים הם העדיפות הראשונה בכל מה שאנו עושים. בעוד שמספר היוצרים ב-OnlyFans ממשיך לגדול, לאחרונה בחרנו לשנות את הרכבם של צוותים מסוימים כדי לענות טוב יותר על הצרכים של קהילת היוצרים שלנו. בעוד שזוהי ההחלטה הנכונה עבור OnlyFans וקהילת היוצרים שלנו, אנו מכירים בקשיים של האנשים שמושפעים מההחלטה. לעובדים שהושפעו (על ידי ההחלטה) סופקה חבילת פיצויים נדיבה וייעוץ השמה על מנת לתמוך בהם בתקופת המעבר".
כאמור, מדובר בהצהרה מוזרה וחלולה – במיוחד כשהיא מגיעה פחות מחודשיים לאחר ששני בכירים בחברה השתתפו בכנס גדול ואמרו בו שהיציאה ממשבר הקורונה חיזקה את האתר עוד יותר וכי הוא לא מרגיש בהאטה שבה חשים שירותי בידור אחרים כעת, כאשר אנשים חוזרים לעבודה או ללימודים ויש להם פחות זמן לצפות בתוכן פורנוגרפי. סמנכ"ל הכספים אף טען כי לאחרונה מרחיבה החברה את מצבת העובדים ב-2%-3% בכל חודש.
OnlyFans הוא אחד מאתרי התוכן הפורנוגרפי הגדולים בעולם. לפי SimilarWeb הישראלית, הוא נמצא במקום ה-12 בקטגוריה, ובמקום ה-121 בין כלל האתרים בעולם. מכיוון שמדובר בחברה פרטית, שרוב האחזקות בה שייכות ב-4 השנים האחרונות למיליארדר האוקראיני ליאוניד רדבינסקי, מייסד אתר הפורנו החובבני MyFreeCams, היא לא חייבת לפרסם דו"חות. עם זאת, ב-2021 היא התגאתה בכך שתקופת הקורונה הביאה לזינוק חד בשימוש בה – משני הכיוונים: מצד אחד, כמות היוצרים – כלומר גולשים שמצלמים את עצמם מבצעים מופעים ארוטיים – עלתה מ-348,000 ב-2019 ל-1.6 מיליון ב-2020; ומצד שני, מספר הגולשים שנרשמו כמנויים לצפייה באותם יוצרים עלה מ-13.5 מיליון ל-82.3 מיליון באותה תקופה. כתוצאה, הכנסות החברה נסקו מ-44 מיליון ליש"ט ל-283.5 מיליון. לאחרונה, כאמור, התגאו שני בכירים בה כי גם היציאה מהקורונה והחזרה לשגרה לא פגעה בה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במקום לפטר עובדים..
    שייקה 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם יכולים לקצץ קצת מפה...קצת משם
    סגור
  • 1.
    איזה זיין .. (ל"ת)
    זד 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור