השוק

הטכנולוגיה שמסייעת לחברות הביטוח: השקעה של 1.75 מיליון דולר

חברת ההשקעות שור-טק הודיעה כי תממש את האופציה להשקעה נוספת של 1.75 מיליון דולר בחברת GEOX אשר פיתחה טכנולוגיה המסייעת לחברות הביטוח בהערכת נכסים
מערכת ice | 
רן צרור (צילום טל כהן)

שותפות המו"פ שור-טק הודיעה הבוקר (ראשון) כי "בעקבות ההתקדמות המשמעותית של חברת הפורטפוליו גיאואקס גיס אינוביישנס בע"מ, "GEOX, החליטה השותפות להגדיל את השקעתה בחברה בכ-פי 2 מהשקעתה המקורית. שור-טק החליטה לממש את האופציה להגדלת השקעתה ב- GEOX והיא תשקיע במסגרת ההסכם 1.75 מיליון דולר נוספים.
 


השקעתה הקודמת והראשונה של השותפות בחברה עמדה על 2 מיליון דולר, ובבחרה מסבירים כי העלייה לעיל בשיעור של 10% בשווי החברה, "מוכיחה את ההתקדמות המשמעותית שרשמה GEOX מהרגע ששור-טק נכנסה להשקעה בחברה לפני כשנה, ואת תרומתה של השותפות להצלחת החברה ולהגשמת חזונה". סך השקעותיה של שור-טק ב GEOX יסתכם ב 3.75 מיליון דולר.


GEOX, שהוקמה ב-2018, פיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לניתוח צילומי אוויר בתלת ממד לצורך הערכת נכסים בצורה מדויקת ואוטומטית. טכנולוגיה זו צפויה לתרום לעולמות ביטוחי הרכוש מכיוון שהיא מפיקה מידע רב, תלת ממדי, הרלוונטי לביטוח מבנים פרטיים ומסחריים, כגון גודל גג המבנה, סוג הגג, מצבו ושיפועו וכך הלאה.


במהלך השנה האחרונה חתמה GEOX על הסכם מסחרי נוסף עם חברת הביטוח היפנית SOMPO לפיו תשלב האחרונה את הטכנולוגיה של החברה הישראלית בתוך פלטפורמה דיגיטלית בתחום ביטוחי הרכוש כדי לשפר את הדיוק בתהליך הערכת הסיכונים והחיתום, בין היתר אחרי רעידות אדמה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה